امروز:
سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران : ذخایر نفت درجای اولیه فلات قاره به ١٠٠ میلیارد بشکه می رسد

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، میزان نفت درجای اولیه این شرکت را در سال ٩٣ بالغ بر ٩٧,١ میلیارد بشکه اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود این رقم به ١٠٠ میلیارد بشکه افزایش یابد.


سعید حافظی در گفتگو با خبرنگار شانا، با بیان این مطلب افزود: ذخایر نفت درجای اولیه شرکت نفت فلات قاره ایران در سال‌های ١٣٩٢ و ١٣٩٣ به ترتیب ٩٦,٧ و ٩٧.١ میلیارد بشکه بوده است که با توجه به امکان کشف میدانهای جدید و انجام و اتمام مطالعات جامع میدانها در سال‌های اخیر، انتظار می‌رود نفت درجای اولیه این شرکت به ١٠٠ میلیارد بشکه افزایش یابد.

وی میزان گاز درجای شرکت نفت فلات قاره ایران را نیز در سال ١٣٩٣ بالغ بر ١٨٥ تریلیون فوت مکعب اعلام کرد و گفت: این شرکت، افزایش ضریب بازیافت از میدانهای خود را با بکارگیری روشهای نوین ازدیاد برداشت و استفاده از فناوری‌های نو تعمیر، تکمیل و تولید در دستور کار قرار داده است.

حافظی پیش از این نیز در گفتگو با شانا با اشاره به تحقق ٩٧,٢ درصدی برنامه تولید تکلیفی این شرکت در سال ٩٤ اعلام کرده بود: پارسال در مجموع، ١٤٤ میلیون بشکه نفت خام از میدانهای نفتی فلات قاره ایران تولید شد که این میزان تولید در مقایسه با تولید سال ٩٣ این شرکت، تغییر معقولی داشته است.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829