بازی های ویدیویی آموزشی

بازی های بسیاری بر روی اینترنت برای کودکان جهت آموختن پایداری، بهره­ وری انرژی و استفاده درست از منابع وجود دارد. آنها را بیابید!

آیا می توانید در اینترنت با بازی کردن، پایداری بیاموزید؟ بهترین بازی ها را پیدا کنید.

آموزش بر اینترنت

یک کودک می تواند از فناوری استفاده کند و به لطف توسعه سریع اینترنت، بازی های ویدیویی آموزشی بسیاری وجود دارند که دسترسی به آنها واقعاً آسان است.

این بازی ها بخصوص برای کودکان طراحی شده اند و بسرعت توجه آنها را بخود جلب می کنند. بازی ها برای سنین مختلف تطبیق داده شده اند و قوانینی را آموزش می دهند که می توانند بعداً بعمل درآیند. تمایل دارید نمونه هایی را ببینید؟

بیایید بازی کنیم!

می توان بازی هایی را درمورد هر موضوعی پیدا کرد، از انتخاب پسماندها برای حفظ جنگل، یا بالا بردن آگاهی درخصوص انرژی های تجدیدپذیر. تصمیم بگیرید!

بازی هایی وجود دارند که در آنها باید یک شهر را تحت کنترل بگیرید. کودکان باید انرژی های مختلف را مدیریت کنند، فضاهای سبز را ارتقاء دهند، روشنایی را بهینه سازی کنند و غیره تا به پایدارترین محیط ممکن دست یابند. این به آنها کمک خواهد کرد که اهمیت رفتار هوشمندانه را در یک شهر درک نمایند.

همچنین می توان بازی های خارق العاده ای را یافت که در آنها، کودکان نقش یک ابرقهرمان را دارند. آنها معماها و داستان های تجربی درمورد پایداری را حل خواند کرد تا ارزش های مختلف را دریابند.

البته، نمی توان بازی های مرتبط با بازیافت را فراموش کرد. این بازی ها ساده و آموزنده هستند. آنها را بیابید، بزودی می بینید که چگونه کودکانتان درمورد دسته بندی پسماندها یاد خواهند گرفت.

مهم ترین جنبه این بازی ها این است که می توانند به زندگی روزمره انتقال داده شوند، پس فراموش نکنید که هرچه را آموخته اند، بعمل در آورید. بخاطر داشته باشید، توصیه نمی شود که ساعات زیادی را در جلوی یک صفحه نمایش بگذرانید، پس یک چشمتان هم به زمان باشد!

آیا می دانستید...؟ اولین بازی تعاملی در تاریخ در دهه 1940 ساخته شد.

برچسب ها:

برای کودکان – یادگیری – اوقات فراغت

منبع : www.Repsol.com

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829