امروز:
پنجشنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آموزش در طبیعت

آیا روش بهتری برای تدریس کودکانتان درخصوص ارزش های پایداری، نسبت به بهره گیری از خود طبیعت وجود دارد؟ در ادامه ایده هایی برای جالب و آموزنده ساختن گردش های بیرون از شهر ارائه شده اند.

باغ ها راهی برای کودکانتان هستند تا با طبیعت در تماس باشند.

آماده سفر باشید

یکی از کلیدهای داشتن یک تجربه بهتر زمانی که گردش خود را آغاز می کنید، آماده شدن برای آن است.

زمانی که گردش بیرون از شهر خود را انتخاب می کنید، کودکانتان را نیز همراه نمایید. به این ترتیب، آنها نسبت به رفتن مشتاق تر می شوند. آنها می توانند مسیرهایی را انتخاب نمایند که می خواهند در آنجا قدم بزنند و می توانند یک چشم خود را باز نگه دارند، بگونه ای که هیچیک از مسیر منحرف نشوند یا روی گیاهان قدم نگذارند.

بازی در طبیعت

آماده سازی فعالیت هایی در این مناطق آسان است و علاوه بر این، به آنها کمک می کند تا محیط زیستشان را بشناسند. بعضی از این بازی ها عبارتند از: آبیاری گیاهان، صرف کردن یک روز در یک مزرعه و به دنبال حیوانات گذاشتن یا چیدن گوجه فرنگی ها از یک مزرعه سبزیجات.

این گزینه آخر یک ابتکار است که مالکان زمین را با مردمی که می خواهند غذاهای خودشان را پرورش دهند، مرتبط می سازد. این روشی مناسب برای آموختن مزایای مزرعه داری مسئولانه می باشد.

کودکان تمایل به بازی کردن دارند

فراموش نکنید که آنها کودک هستند و عاشق بازی کردن. یک گزینه عالی برای آنها جهت لذت بردن از شرایط، سازماندهی یک رقابت می باشد.

شما می توانید با جمع آوری برگ ها، شاخه ها و سایر پسماندهای جنگل که می توانید بعداً آنها را مورد استفاده قرار دهید، برای مثال بعنوان سوخت در یک دیگ بخار یا یک شومینه، یک رقابت ترتیب دهید. هرکس بیشتر جمع کرد، برنده است!

روش دیگری که آنها درمورد طبیعت می آموزند، و همیشه تحت نظارت شما باید باشد، این است که به آنها اجازه دهید کار خودشان را بکنند. اجازه دهید درختان را لمس کنند، گیاهان و جانوران مختلف منطقه را کشف کنند و از گردش بطور کامل لذت ببرند.

با مثال نصیحت کنید

از این مزیت بهره ببرید که کودکان همیشه از والدینشان تقلید می کنند و به آنها مثال خوبی نشان دهید که از آن پیروی کنند! زباله ها را بردارید، از سطل های زباله استفاده کنید و از شیوه های مؤثر حمل و نقل بهره بگیرید.

همچنین صحبت کردن با آنها و برطرف کردن شک و شبهه هایشان نیز خوب است بگونه ای که بتوانند از دستورالعمل ها برای پاک نگه داشتن محیط زیست درس بگیرند.

آیا می دانستید...؟ تقریباً 200 مزرعه مشترک در اسپانیا با بیش از 500 نفر که غذای خود را در آنجا پرورش می دهند، وجود دارد.

برچسب ها:

یادگیری – اوغات فراغت – طبیعت – برای کودکان

منبع : www.Repsol.com

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829