امروز:
چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳

روش های سالم برای حرکت به اطراف

شهرهایی وجود دارند که شیوه هایی از حمل و نقل را مورد تشویق قرار می دهند که علاوه بر مفید بودن برای سلامت ما، به محیط زیست نیز اهمیت می دهند. قدم زدن یا دوچرخه سواری، متداول ترین روش ها هستند، اما روش های دیگری نیز وجود دارند.

شیوه های جایگزین بسیار عملی از حمل و نقل برای رفتن به اطراف شهرتان وجود دارد.

جستجوی وسایل ایده آل

پیاده روی یک گزینه عالی است. شما مجبور نیستید بدنبال یک جای پارک برای دوچرخه خود باشید یا مرتب آنرا بپایید. اما درصورتیکه مجبور به جابجایی در مسافت های طولانی باشید، این امر امکانپذیر نیست.

دوچرخه یک گزینه سریع تر بوده و بهمین منظور، بسیاری از سالن های شهر این نوع حمل و نقل را برای استفاده بیشتر، تبلیغ می کنند.

دوچرخه فراتر می رود

بسیاری از شهرهای اسپانیا و اروپا صدها کیلومتر خطوط دوچرخه رو در خیابان هایشان ساخته اند. به برکت وجود این خطوط، دوچرخه ران ها می توانند از جاده برای انجام ورزش دلخواهشان استفاده کنند و لذت ببرند. در ادامه چند مثال ارائه می شود!

در سالامانکا، یک منطقه سراشیبی بین درختان وجود دارد که با بیش از 20 کیلومتر خط دوچرخه سواری ارتباط دارد. یکی در مادرید است با طول تقریباً 65 کیلومتر که از کل پایتخت می گذرد. دولت خودگردان آندلس قصد دارد نسبت به ارائه بیش از 3000 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری متعهد گردد. آیا شهر شما نیز یکی از اینها را دارد؟

بعضی شهرها یا کلانشهرها دارای خدمات کرایه دوچرخه می باشند. این خدمات معمولاً توسط سالن شهر تشویق شده و شبیه یک حمل و نقل عمومی معمولی عمل می کنند. در والنسیا، بیش از 2000 دوچرخه وجود دارد و در زاراگوزا بیش از 100 نقطه که می توانید دوچرخه ها را از آنجا بردارید.

گزینه های دیگر

شیوه های دیگری برای گردش در شهر وجود دارند که دوستدار محیط زیست می باشند. اگر شهامت دارید، می توانید استفاده از اسکیت یا اسکوتر را امتحان کنید؛ این وسایل فضای بسیار کوچکی را اشغال کرده و مردم زیادی از آنها برای جابجایی در شهر استفاده می کنند. با این وجود، فراموش نکنید که همیشه یک کلاه ایمنی بر سر داشته باشید.

آیا می دانستید...؟ کمتر از 10% اسپانیایی ها با دوچرخه به محل کار می روند. در هلند، این رقم 28% است.

برچسب ها:

حمل و نقل – رفاه - پایداری 

منبع : www.Repsol.com

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829