امروز:
چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران : مسیر توسعه در صنعت نفت دنبال می شود

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از توسعه به عنوان مهمترین محور و هدف در فعالیتهای شرکت ملی نفت ایران نام برد و گفت: از هر تلاشی که مسیر توسعه را در صنعت نفت هموار سازد، دریغ نمی کنم.


به گزارش خبرنگار شانا، علی کاردر (شنبه، ٢٩ خردادماه) در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی نفت ایران و تودیع رکن الدین جوادی، مدیرعامل سابق این شرکت، با بیان این مطلب افزود: جریان اقتصاد کشور، بسیاری از مشکلات از جمله بیکاری و ... را مرتفع می سازد و صنعت نفت در این زمینه می تواند نقشی محوری ایفا کند.

وی از همکاری با مدیرعامل سابق شرکت ملی نفت ایران به نیکی یاد کرد و با قدردانی از حسن ظن وزیر نفت برای انتصاب وی به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، گفت: اگرچه پذیرفتن این مسئولیت برایم سخت بود، اما با هدف خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و کمک به تداوم روند توسعه در کشور، آن را قبول کردم و امیدوارم بتوانیم با همراهی مجموعه شرکت ملی نفت ایران، در عمل به تعهدها و تحقق اهداف مدنظر موفق باشیم.

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت ملی نفت ایران، صبح امروز (٢٩ خردادماه) با حضور وزیر نفت و معاونان وزیر و دیگر مدیران ارشد صنعت نفت در سالن شهیدبهشتی ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.

 

 
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829