امروز:
پنجشنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

با حکم زنگنه و ضمن قدردانی از حضور در شرایط سخت تحریم : رکن الدین جوادی معاون وزیر در نظارت بر منابع هیدروکربوری شد

وزیر نفت ضمن قدردانی از رکن الدین جوادی برای حضور در سخت ترین شرایط تحریم، وی را به عنوان «معاون وزیر در نظارت بر منابع هیدروکربوری» منصوب کرد.


به گزارش خبرنگار NIOC، وزیر نفت امروز (یکشنبه، ٢٣ خردادماه) در حکمی رکن الدین جوادی را به عنوان معاون وزیر در منابع هیدروکربوری منصوب کرد.

در حکم وزیر نفت آمده است: «در مرحله انتخاب هیئت مدیره جدید شرکت ملی نفت ایران، با توجه به عدم تمایل جنابعالی به ادامه حضور در سمت مدیریت عامل و عضویت هیئت مدیره این شرکت، لازم می داند که ضمن قدرشناسی و سپاس از جنابعالی که در یکی از سخت ترین دوران های حیات شرکت ملی نفت ایران، مدیریت عامل این شرکت را به عهده گرفتید و منشاء خدماتی با ارزش از جمله به نتیجه و بهره برداری رسانیدن چندین فاز میدان عظیم پارس جنوبی و توسعه میدان های غرب کارون و نیز افزایش تولید و صادرات نفت خام پس از لغو تحریم ها شدید، بدینوسیله به عنوان «معاون وزیر در نظارت بر منابع هیدروکربوری» منصوب می شوید.

اهمیت اجرای دقیق وظایف حاکمیتی که به موجب قانون اصلاح قانون نفت مصوب خردادماه ١٣٩٠ مجلس شورای اسلامی بر عهده وزارت نفت قرار گرفته، علت اصلی و ضرورت تشکیل این معاونت را نمایان می سازد.

انتظار می رود که با توجه به تجارب گرانقدر جنابعالی، این وظیفه و مسئولیت حاکمیتی وزارتخانه به خوبی انجام برسد و به ویژه در موضوع افزایش بازیافت نفت از میدان های در دست بهره برداری، قدم های جدی تری برداشته شود.

از خداوند قادر متعال توفیقات جنابعالی را در انجام وظایف خطیری که بر عهده می گیرید مسئلت دارم.»

 

 
 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829