امروز:
سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

اقدامات راهبردی در همایش مسئولیت اجتماعی بررسی می شود

در راستای برگزاری نخستین همایش مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت، ابعاد و اقدامات راهبردی همایش به منظور اثرگذاری بیشتر با حضور دبیر، رئیس علمی شورای همایش و اعضای پانل همایش،بررسی شد.

سید امیر طالبیان، دبیر این همایش در این نشست بر کنترل و زمان بندی اجرای پانلهای همایش تاکید کرد و با برنامه ریزی دقیق و مناسب اثرگذاربودن و کاربردی شدن همایش را در همه زمینه ها و ابعاد خواستار شد.

دبیر همایش ابعاد این همایش را به ٤ محور اقتصادی، اجتماعی، حقوقی و زیست محیطی تقسیم کرد و گفت: با برگزاری این همایش راهبردهای اساسی برای تهیه الگو و چارچوبی به منظور نهادینه کردن مسئولیتهای اجتماعی در صنعت نفت جمع آوری و استخراج خواهد شد.

وی با اشاره به این همایش دو روزه گفت: این همـایش، بستری است بـرای درک مفـهوم مسئـولیت اجتمـاعی و ارتباط آن با صنعت نفت که اطلاع‌رسانی، تغییر نگرش و ساماندهی در فعالیتهای مرتبط باCSR را در صنعت نفت محقق خواهد کرد.

دبیر نخستین همایش مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت درگفتگو با خبرنگار شانا گفت: این همایش درقالب ٧ پانل با موضوعات تبیین راهبردهای مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، ارائه تجارب ملی، منطقه ای و بین المللی، ارائه مبانی حقوقی و قانونی، اثرگذاری بر جوامع محلی، مسئولیت اجتماعی در بعد بهداشتی و درمانی، نقش زنان درابعاد زیست محیطی و ارائه تجارب چهار شرکت اصلی صنعت نفت برگزار می شود.

سید امیر طالبیان درادامه افزود: رکن الدین جوادی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا منوچهری معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور توسعه و تولید، یوسف جوادی نیا مدیرکل امور پژوهش وزارت نفت، سعید معید فرمشاور اجتماعی وزیر مسکن، راه و شهرسازی، حبیب الله سمیع مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، فاطمه تندگویان مشاور وزیر نفت در امور بانوان و علیمحمد گودرزی مشاور عالی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از اعضای اصلی و روسای ٧ پانل در این همایش دو روزه خواهند بود.

مهمترین اهداف این همایش اشاعه مفهوم مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت، شناخت مفهوم مسئولیت اجتماعی، ارائه و تبادل تجربه های علمی شرکتهای نفتی، ارتقای آگاهی عمومی با این موضوع، معرفی چارچوبها و استانداردهای گزارش دهی مسئولیت اجتماعی شرکت در صنعت نفت، همگرایی و تعامل شرکتهای نفتی در نهادینه سازی مسئولیت اجتماعی و شناسایی چالشهای مسئولیت اجتماعی شرکت در صنعت نفت و ارائه راهکارهاست.

نخستین همایش مسئولیت اجتماعی(CSR) صنعت نفت ٢٨ و ٢٩ اردیبهشت ماه توسط موسسه پژوهش در مدیریت و برنامه ریزی انرژی دانشگاه تهران در مرکز همایشهای بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می شود.

شایان ذکر است که بسیاری از شرکتهای داخلی و خارجی در حوزه صنعت نفت از حضور در این همایش استقبال کرده اند .

 
 
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829