امروز:
یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

در دیدار محسن خجسته مهر با مدیر عامل و مدیران شرکت بهینه سازی مصرف سوخت:
سیاست‌های راهبردی بهینه‌سازی مصرف سوخت تشریح شد

محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در نشست مشترک با مدیر عامل ،اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت بهینه سازی مصرف سوخت که امروز (چهارشنبه سوم اسفندماه) برگزار شد گفت : لازم است تا شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به عنوان متولی اصلی فرهنگی در این بخش وارد شده و با همکاری موثر با تمامی دست اندرکاران ذیصلاح در بخش های مختلف حاکمیتی، نسبت به فرهنگ سازی موثر در خصوص اصلاح الگوهای مصرف انرژی اقدام کند.
 
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی NIOC،سیاست های راهبردی شرکت ملی نفت ایران در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی با حضور محسن خجسته مهر در شرکت بهینه سازی مصرف سوخت تشریح شد.

معاون وزیر نفت با تاکید بر اینکه بحث فرهنگ سازی در حوزه مصرف سوخت نیازمند یک کار گروهی فرابخشی است، گفت: لازم است تا شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به عنوان متولی اصلی فرهنگی در این بخش وارد شده و با همکاری موثر با تمامی دست اندرکاران ذیصلاح در بخش های مختلف حاکمیتی، نسبت به فرهنگ سازی موثر در خصوص اصلاح الگوهای مصرف انرژی اقدام کند.

محسن خجسته مهر با اعلام این مطلب که بهینه سازی یک فرآیند کاری گسترده در بخش های زیرساختی است، گفت: یکی از رسالت های اصلی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، فرهنگ سازی موثر است.

وی افزود: لازم است تا تمامی فعالیت های تعریف شده در این شرکت در دو کارگروه فرابخشی و کارگروه داخلی مورد ارزیابی قرار گرفته و نهایی شود تا بتوان آن را به سرعت عملیاتی کرد.

خجسته مهر با اشاره به اینکه لازم است تا زیرساخت های لازم برای رعایت الگوهای مصرف در میان مردم ایجاد شود، گفت: بحث جایگزینی رایگان بخاری های پرمصرف در بخش خانگی، راهکاری موثر در حوزه کاهش مصرف گاز در کشور است و لازم است تا اجرای طرح های کاربردی همچون این طرح با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین از مدیران شرکت بهینه سازی مصرف سوخت خواست تا با احصای محدودیت ها و راهکارهای قابل ارائه، اهداف اجرایی خود را در قالب کمی مطرح کرده و نسبت به اجرای آن متعهد باشند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ادامه از حمایت همه جانبه این شرکت از شرکت بهینه سازی مصرف سوخت خبر داد و گفت: مسائل مربوط به رعایت الگوهای مصرف، دغدغه اصلی مقام عالی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران است و آمادگی داریم تا در تمامی حوزه های مربوط به این مقوله وارد شده و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت را در تحقق رسالت اصلی خود یاری دهیم.

بنابراین گزارش، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه سوم اسفندماه) نشست مشترک میان مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با محوریت بررسی طرح ها و چالش های شرکت بهینه سازی مصرف سوخت برگزار شد و طی آن ضمن ارائه الزامات و محدودیت های اجرایی این شرکت، راهکارهای اجرای موثر اقدامات تعریف شده در حوزه بهینه سازی مصرف سوخت مورد ارزیابی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829