امروز:
یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

برگزاری “استارت آپ” -کار آفرینی با موضوع بهینه سازی انرژی و محیط زیست توسط پژوهشکده انرژی شریف با همکاری شرکت بهینه سازی

رویداد “استارت آپ”- کار آفرینی با موضوع بهینه سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان با همکاری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، ستاد بهینه سازی انرژی،معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشکده علوم و فناوری انرژی شریف در محل پژوهشکده انرژی دانشگاه شریف برگزار شد.

در این رویداد مجموعه دوره های اندازه گیری و صحه گذاری، مدل قراردادهای صرفه جویی انرژی از سوی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت ارایه و مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

در روز دوم این رویداد کارگاه آموزشی با عنوان راه اندازی و توسعه شرکت های خدمات انرژی توسط دکتر حامد حوری جعفری مشاور مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت برگزار شد.

 در این کارگاه موضوعاتی شامل: شرح خدمات استانداردهایی که توسط شرکت های خدمات انرژی ارائه می گردد،

ساز و کارهای تآمین مالی شرکت های اسکو، حوزه فعالیت های شرکت های خدمات انرژی، ساز و کارهای تآیید صلاحیت شرکت های خدمات انرژی، موضوع ریسک های مرتبط با پروژه های صرفه جویی انرژی و جایگاه بیمه انرژی و روش های ممیزی و مدیریت انرژی به صورت کلی تبیین و در قالب گزارش به شرکت کنندگان ارائه شد.

لازم به ذکر است رویداد استارت آپ کار آفرینی با موضوع بهینه سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان، از 17 تیرماه آغاز شده و تا 23 تیرماه در محل پژوهشکده علوم و فناوری انرژی شریف ادامه خواهد داشت.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829