امروز:
جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پروژه هایی برای مراقبت از کره زمین

آگاهی از استفاده هوشمندانه از انرژی و منابع در همه قاره ها گسترش یافته است. تمایل دارید درمورد بعضی از ابتکاراتی که دارای هدف دستیابی به این امر هستند، بدانید؟

جوایز، بودجه ها و گواهی ها، غیره. همه اینها به مراقبت از کره زمین کمک می کنند.

امکانات محیط زیست جهانی

این بزرگ ترین منبع تأمین بودجه برای انواع پروژه ها با هدف بهبود محیط زیست می باشد. در حال حاضر، بیش از 2400 ابتکار در بیش از 160 کشور وجود دارد.

مراقبت از آب، حفظ تنوع زیستی و مصرف پایدار جنگل ها، بعضی از نمونه پروژه هایی است که توسط امکانات محیط زیست جهانی تأمین بودجه شده اند.

بنیاد رپسول(Repsol)

از آنجاییکه ایده های بزرگ با هدف بهبود کارایی انرژی نادیده گرفته شده اند بنیاد رپسول دارای یک صندوق کارآفرینی برای کمک به عملی شدن این ایده ها دارد.

این بنیاد در سال 2011 بعنوان اولین صندوق خصوصی از این نوع در زمینه کارایی انرژی در اسپانیا تأسیس شد و بیش از 400 پروژه در اولین دوره آن شرکت داشتند.

در اولین دوره، هفت پروژه انتخاب شدند و هشت پروژه دیگر در دور دوم انتخاب گردیدند. آنها همگی در مرکز فناوری رپسول جاییکه بهترین راه حل های ممکن برای کمک به رشد آنها ارائه می شود، توسعه یافتند.

LEED

 گواهی رهبری در انرژی و طراحی زیست محیطی(Leadership in Energy and Environmental Design) تنها به پایدارترین ساختمان ها داده می شود. طبقه بندی های مختلفی نظیر نقره، طلا، پلاتینیوم وجود دارد که به ما امکان تفکیک ساختمان هایی را که الزامات مختلف نظیر استفاده از انرژی های تجدیدپذیر، استفاده مجدد از آب، روشنایی مؤثر و غیره را محقق ساخته اند، می دهد.

دفتر اصلی رپسول در مادرید گواهی پلاتینیوم را بعلت ابتکارات زیست محیطی اش نظیر ارتقاء استفاده از روش های حمل و نقل اکولوژیکی و استفاده از مواد بازیافتی، دریافت نموده است.

در جوامع منطقه ای

ابتکارات بسیاری در اسپانیا وجود دارند که هدف آنها پرورش توسعه پایدار می باشد. یک روش بسیار مفید تداوم حمایت از آنها، دادن جوایزی به بهترین پروژه ها می باشد.

جوامع منطقه ای نظیر مادرید، آراگون و اکسترمادورا دارای برنامه های سالانه با جوایز زیست محیطی هستند که به شرکت هایی که درخصوص بهبود محیط زیست کار می کنند، سود می رسانند.

آیا می دانستید...؟ حدود 20000 پروژه تجاری با گواهی LEED در سرتاسر دنیا وجود دارد.

برچسب ها:

پروژه ها و روندها – پایداری – کارایی انرژی

منبع : www.Repsol.com

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829