امروز:
دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مطالب علمی و فن آوری نوین

توسعه سازه‌های کربن‌صفر در یونان

 

توسعه سازه‌های کربن‌صفر در یونان

یونان در آینده نزدیک میزبان سازه‌هایی پایدارتر خواهد بود که به دنبال آن، کاهش انتشار گازهای آلاینده و تحقق اهداف صفر کربن تسهیل خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمپانی چندملیتی زیمنس که در زمینه‌های مختلف، به‌ویژه زیرساخت‌های شهری فعالیت می‌کند، در نظر دارد با همکاری سایر شرکت‌های فناوری از یک بستر دیجیتالی به کاهش انتشار کربن در سازه‌های در حال ساخت و ساختمان‌هایی که در آینده در یونان احداث خواهد شد، کمک کند. مدیران این کمپانی امیدوار هستند که به دنبال همکاری‌های جدید خود برای این منظور، خدمات ارزشمند دیگری را نیز در بخش املاک و مستغلات یونان ارائه دهند و در نهایت شرایط بهتری را برای سکونت مردم و بهره‌گیری از فضاهای عمومی در سراسر کشور به وجود بیاورند.

نحوه توسعه پایدار سازه‌ها در یونان

زیمنس از یک بستر مقیاس‌پذیر و ابر محور برای دیجیتالی‌سازی، مدیریت و بهینه‌سازی عملیات ساخت و ساز در یونان بهره خواهد گرفت که این امر به سهم خود افزایش پایداری را به دنبال خواهد داشت، ضمن این‌که تحقق اهداف صفر انتشار کربن کشور را تسهیل خواهد کرد. این نرم‌افزار بخشی از پلتفرم تجارت دیجیتالی کمپانی محسوب می‌شود که امکان تسهیل تحولات دیجیتالی را با سرعتی بالاتر برای مشتریان فراهم خواهد آورد.

توسعه سازه‌های کربن‌صفر در یونان

بستر جدید زیمنس Building X نام دارد و به معماران یونان در تصمیم‌گیری برای مدیریت انرژی بر مبنای تجزیه و تحلیل داده‌های زمان واقعی کمک خواهد کرد. استفاده از هوش مصنوعی به کمپانی امکان شناسایی مناطقی با بیشترین مصرف انرژی و پیش‌بینی دقیق عملکرد انرژی سازه‌ها را بر اساس داده‌های زمان واقعی خواهد داد. زیمنس در نظر دارد به طور آزمایشی از بستر Building X در سازه‌هایی که رؤسای یونان در آن‌ها استقرار دارند، بهره بگیرد و در صورت موفقیت‌آمیز بودن پروژه، به تدریج آن را در ساختمان‌های اداری اصلی کشور پیاده خواهد کرد تا در نهایت و در صورت افزایش سرمایه‌گذاری‌ها برای این منظور، طرح در تمام سازه‌های در حال ساخت و ساختمان‌هایی اجرا شود که از این پس در یونان بنا خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829