امروز:
دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:
تکریم کارکنان و مراجعان در بخش بهداشت و درمان از اولویت‌های صنعت نفت است

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر اهمیت ارتقای جایگاه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و بهبود خدمت‌رسانی گفت: تکریم کارکنان و مراجعان در بخش سلامت یک اولویت مهم و اساسی است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته‌مهر امروز (دوشنبه، ۲۰ شهریورماه) در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار کرد: عمیق‌ترین نیاز بیماران نیاز به پزشک خوب و خدمات درمانی مناسب است، از این رو خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان یکی از مهم‌ترین خدمت‌هاست و در این زمینه باید قدردان تلاش همکاران در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت ترویج اخلاق‌مداری و حرفه‌ای‌گری و ایجاد جذابیت‌های شغلی و انگیزه برای کارکنان و نیروهای بخش بهداشت و درمان افزود: در این زمینه تدابیری اندیشیده شده تا بهبود جایگاه شغلی و سازمانی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بر لزوم توسعه خدمات بیمارستانی و کلینیکی در صنعت نفت تأکید کرد و گفت: ساخت بیمارستان جدید و توسعه خدمات در کلینیک‌ها از برنامه‌های مهم صنعت نفت در آینده است.

خجسته‌مهر با ابلاغ قدردانی وزیر نفت از خدمات سیدمهدی هاشمی در دوران تصدی سمت مدیرعاملی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح کرد: ضرورت دارد از تلاش‌های همکاران در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به‌ویژه در دوران کرونا قدردانی ویژه داشته باشیم.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای سیدعلی جزایری در دوران مدیرعاملی سازمان بهداشت و درمان نفت تأکید کرد:‌ با هم‌افزایی و همکاری در بخش‌های مختلف صنعت نفت باید به این سازمان در بهبود خدمت‌رسانی به کارکنان و مراجعان کمک کنیم.

مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران نیز به نمایندگی از کارکنان این شرکت از حوزه بهداشت و درمان قدردانی کرد و گفت: آرزوی سلامتی و موفقیت برای دکتر هاشمی و توفیق روزافزون برای دکتر جزایری در مسئولیت جدید دارم.

علیرضا ضیغمی، مشاور وزیر نفت نیز با اشاره به اهمیت نقش بهداشت و درمان به‌عنوان پشتیبان صنعت نفت گفت: شرایط کار در صنعت نفت ایجاب می‌کند که خدمات بهداشتی و درمانی مختص به خود را داشته باشد، بنابراین هر چقدر در این حوزه سرمایه‌گذاری شود، در واقع به سلامت کارکنان و خانواده‌های آنها بها داده شده است.

وی افزود: خوشبختانه در دولت سیزدهم شاهد نگرش مثبت به حوزه بهداشت و درمان بوده‌ایم و اقدام‌های خوب مدیریتی به‌ویژه در مناطق جنوبی نشأت‌گرفته از همین نگرش و دیدگاه مثبت به حوزه درمان است.

مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی نیز با اشاره به نگاه ویژه وزیر نفت به گروه درمان و پزشکان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: پزشکان شاغل در این سازمان با دیگر پزشکان تفاوت دارند، زیرا اهمیت و جنس کار در صنعت نفت را می‌شناسند و با تعصب و علاقه خود در ارائه خدمات باکیفیت تلاش می‌کنند؛ حوزه بهداشت و درمان بسیار با اهمیت است و باید اقدام‌هایی مؤثر انجام شود تا شاهد افزایش رضایت‌مندی باشیم.

سیدمحمدرضا بنی‌هاشمی، رئیس هیئت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز از حمایت‌های همه‌جانبه مدیران بالادستی صنعت نفت قدردانی و تشکر کرد و گفت: نگاه مثبت مدیران و رؤسا به توسعه و گسترش خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت نشان از اهمیت این حوزه دارد و تاکنون اقدام‌های مثبتی صورت گرفته و امیدوارم این حمایت‌های همه‌جانبه ادامه‌دار باشد.

وی از اقدام‌های تشکر هاشمی در زمان تصدی مدیرعاملی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت قدردانی کرد و گفت: مبنای کار در این سازمان تلاش برای افزایش رضایت‌مندی خانواده بزرگ صنعت نفت است و دکتر هاشمی در دوران مدیریتی خود با توجه به نگاه عملیاتی اقدام‌های مؤثری انجام داده است. امید که دکتر جزایری نیز با استفاده و بهره‌مندی از تجربیات ایشان بتوانند گام‌های مؤثرتری در این حوزه بردارند.

مدیرعامل پیشین سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در این مراسم از حمایت‌های همه‌جانبه وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران ارشد وزارت نفت، تیم پزشکی و کادر درمان در زمان تصدی مدیرعاملی قدردانی و تشکر کرد و گفت: لازمه یک مجموعه قوی نیروهای همراه و همدل است و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ظرفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به خانواده بزرگ صنعت نفت و مردم بومی مناطق عملیاتی را دارد و خوشبختانه طی سال‌های اخیر با توجه به نگاه عملیاتی توانسته در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی اقدام‌های خوبی انجام دهد.

سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت نیز در این نشست ضمن تشکر از اعتماد وزیر نفت و قدردانی از اقدام‌های صورت گرفته بیان کرد: توفیق خدمتگزاری در هر مقام و مدیریتی منشأ خیر و برکت است و امیدوارم بتوانم با همکاری مدیران و رؤسای بالادستی در حوزه بهداشت و درمان صنعت نفت، ثمربخش باشم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارکنان بیمارستان قلب شهید رجایی درباره اهمیت شغل پزشکی گفت: هدف ما رضایت‌مندی است و با توجه به اهمیت صنعت نفت در اقتصاد کشور باید در حوزه بهداشت و درمان کارکنان این صنعت هم سرآمد باشیم.

سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار کرد: سرمایه اصلی هر مجموعه‌ای نیروی انسانی است، بنابراین تمام تلاش خود را خواهم کرد تا شاهد افزایش رضایتمندی مراجعان باشم، برنامه ما اجرای اقدام‌های کلان است و این مسئه به حمایت همه‌جانبه مدیران صنعت نفت و همکاران در بهداشت و درمان نیاز دارد.

در پایان این نشست با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران ارشد وزارت نفت از زحمات مدیرعامل پیشین سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت قدردانی و جزایری به‌عنوان سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت معارفه شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829