امروز:
دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

قدردانی رئیس‌جمهوری از توسعه گازرسانی در خراسان جنوبی

رئیس‌جمهوری همزمان با اربعین حسینی در سفر به استان خراسان جنوبی اقدام‌های گسترده شرکت ملی گاز ایران برای گازرسانی به شهرها و روستاهای این استان را اقدامی ارزنده و از وظایف دولت خواند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم شهرستان درمیان و فردوس گفت: اکنون خرسندیم بگوییم در خراسان جنوبی شهر و روستایی وجود ندارد که گازرسانی نشده باشد و گازرسانی حداکثری به روستاها و شهرهای کشور، نشان می‌دهد ما زیرساخت قوی و محکمی داریم که برای حفظ آن باید تلاش کنیم. 

 

وی ادامه داد: گاز، آب و برق جزو زیرساخت‌های یک کشور به‌شمار می‌روند که دولت تلاش دارد با جدیت این موارد را  دنبال کند تا مردم در مضایقه نباشند.

رئیس‌جمهوری تصریح کرد: امروز که اعلام شد ۱۰۰ درصد شهرستان درمیان گازرسانی شده، سبب خرسندی است؛ اینکه روستاییان حتی در مناطق کم‌جمعیت نیز می‌توانند از گاز استفاده کنند، نشان از آن دارد که دولت و دست‌اندرکاران می‌خواهند همان چند خانوار هم با مشکل روبه‌رو نباشند و این برای ما افتخار است.

رئیسی لزوم اتکا به توان داخلی، امیدآفرینی و پیگیری مشکلات تا حصول نتیجه را از مهم‌ترین محورهای کاری دولت سیزدهم اعلام کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829