امروز:
پنجشنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار

همکاری شرکت بهره برداری مترو و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت

به منظور صرفه جویی بیشتر در مصرف سوخت جلسه مشترکی بین مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران حومه و مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مدیریت ارتباطات امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، در ابتدای این جلسه علی عبداله پور ضمن تشکر از شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به دلیل کمکی که در ازای صرفه جویی مصرف سوخت ناشی از جابجایی شهروندان پایتخت به وسیله مترو به این شرکت شده است گزارشی از روند اجرای قرارداد با شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و ورود ناوگان جدید ناشی از این قرارداد و مسافران جابجا شده در نتیجه ورود ناوگان جدید ارائه کرد.
وی گفت: از آغاز این قرارداد تاکنون ۱۵ گزارش فصلی مربوط به عملکرد شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در جهت صرفه‌جویی سوخت حاصل از جابجایی مسافران به شرکت بهینه سازی ارسال شده است که از این محل تا پایان سال ۹۹ حدود ۲۰ میلیون دلار عملکرد قطعی محاسبه و پرداخت شده است.
همچنین پیشنهاد‌هایی از طرف شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه جهت همکاری بیشتر دو شرکت به منظور صرفه جویی در مصرف سوخت و افزایش بیشتر سهم مترو از جابجایی مسافر در شهر تهران ارائه شد.
آقای مبینی دهکری مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت نیز ضمن تاکید بر نقش حمل و نقل عمومی در صرفه جویی مصرف سوخت گفت: شرکت بهینه سازی از هر گونه پیشنهادی که منجر به صرفه جویی در مصرف سوخت شود، حمایت می‌کند.
مبینی دهکردی تصریح کرد: با انجام مطالعات بیشتر در سیستم حمل و نقل عمومی پایتخت، می‌بایست شهرداری تهران برنامه ریزی لازم جهت افزایش ظرفیت سیستم حمل ونقل شهر تهران خصوصا مترو را انجام دهد.
وی گفت: با استفاده هرچه بیشتر شهروندان از مترو ضمن کمک به کاهش ترافیک و آلودگی هوا می‌شود می‌توان گام‌های مهمی در افزایش صرفه جویی مصرف سوخت نیز برداشت.
مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت خاطرنشان کرد: شرکت بهینه سازی مصرف سوخت آماده است در چارچوب قوانین موجود در جهت رسیدن به اهداف مورد نظر کمک لازم را به متروی تهران و کلانشهر‌ها ادامه دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829