امروز:
پنجشنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مدیریت خودکار خانه شما

سالها پیش، اینکه کارهای خانه شما بطور خودکار انجام گیرد، مربوط به آینده به نظر می رسید. امروزه، Domotics این را در دسترس شما قرار می دهد. آیا شما از فواید آن آگاه هستید؟

Domotics، تسهیلاتی را فراهم می کند و همچنین به کاهش هزینه های انرژی و ترویج ثبات و پایداری کمک می نماید.

خانه های هوشمندتر

هرچند ممکن است پیچیده به نظر برسد، نصب و راه اندازی آن اصلا هم پیچیده نیست. کنترل کننده ها، سنسورها و فعال کننده های مختلفی در سراسر خانه نصب می شوند، که قادر هستند تا جنبه های خاصی از خانه ازجمله زنگها1، سیستم حرارتی، پرده ها، سیستم روشنائی و غیرو را اداره نمایند.

استفاده منطقی از انرژی، یکی از نکات کلیدی این سیستمها می باشد، که با وجود اینکه این سیستمها زندگی را اسان تر می سازند، همچنین به ما کمک می کنند تا در مصرف منابع صرفه جوئی کنیم تا بتوانیم مبلغ قبوض خود را پائین نگاه داریم.

 

و همچنین امن تر

در طول تعطیلات، می توانیم از این سیستم بعنوان وسیله ای برای دور نگاه داشتن دزدان احتمالی، با برنامه ریزی کردن بالا بردن و پائین آوردن پرده ها در زمانهای تصادفی و یا روشن نمودن چراغها در بخشهای مختلف خانه، استفاده کنیم.

سنسورهای آب، درجه حرارت و گاز نیز درمورد نشتها یا آتش سوزیهای احتمالی به ما هشدار می دهند. خانه شما یک سنگر امن1 خواهد بود!

 شما هم در داخل و هم در خارج خانه خود کنترل امور را در دست دارید

اینک ما می دانیم که Domotics به ما کمک می کند تا خانه خود را بهتر اداره کنیم، اما ... چه اتفاقی می افتد وقتی که ما خانه نباشیم؟ اخیرا، Domotics همچون بسیاری چیزهای دیگر به دنیای روبه رشد اینترنتی پیوسته است و همانطور که می توانید تصور کنید این امر می تواند تطبیق پذیری قابل توجهی به آن دهد.

چرا؟ با استفاده از اینترنت، می توانیم وظایفی را از خارج خانه به کمک کامپیوتر، تلفنهای هوشمند و یا تبلت خود برنامه ریزی کنیم.

مطمئنا بیش از یک نفر از ما تاکنون بدین موضوع اندیشیده است که "پیش از این، بدون وجود این سیستم چگونه می زیستم؟"

آیا می دانستید ...؟

که Domotics از ادغام لغاتی چون داموس (خانه به لاتین) و اتوماتیک (چیزی که به خودی خود کار می کند به یونانی) بوجود می آید.

 

برچسب ها:

شهرهای هوشمند – پروژه ها – سلامت – چگونگی صرفه جوئی انرژی

منبع : http://www.repsol.com

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829