امروز:
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

بخار نیز تمیز می کند

آیا با بخارشوی ها آشنا هستید؟ این دستگاه های تمیز کننده، تنها همان چیزهایی هستند که پزشکان سفارش داده اند تا خانه تان تمیز نگه داشته شود. تمامی مزیت ها و استفاده از آن ها را شناسایی کنید.


برخی از تمیز کننده¬های بخار از آب باران برای به حداکثر رساندن منابع استفاده می¬کنند.
آن¬ها چگونه کار می کنند ؟
مکانیسم آن¬ها شبیه به بخارپزها است. آب آنقد گرما داده می¬شود که در یک دیگ بخار بدون منفذ به دمای جوش برسد تا بخار تولید کند.
هرچه دما بالاتر باشد، فرایند تمیز کردن بهتر صورت می¬گیرد. بنابراین برای جلوگیری از هدررفت انرژی، بهتر است در ابتدا دیگ بخار را با آب گرم و نه آب سرد پر کنید، بنابراین، فرایند گرم شدن آب سریعتر انجام می¬شود.
فهرستی بلند از مزایا
قبلأ، اگر یک شخص می¬خواست فرش¬ها، قالیچه¬ها، کف، مبلمان¬ها و پرده¬ها و غیره را تمیز کند، آن¬ها باید آن را به خشک¬شویی¬ها می¬بردند. اما الان، ماشین¬هایی داریم که به ما کمک می¬کنند تمامی بخش¬های خانه¬مان را بدون جاانداختن حتی یک نقطه تمیز کنیم.
همچنین این وسیله می¬تواند به شما کمک کند تا قسمت¬هایی که به سختی تمیز می¬شوند، مانند گوشه¬ها، لولاهای پنجره¬های عایق کننده، رادیاتورها، پارچه¬ها، لامپ¬ها، و غیره را تمیز کنید. فراموش نکنید، بسیاری از اقلام خانگی وقتی که تمیز شوند، انرژی کمتری مصرف می¬کنند، درحالیکه نتایج مشابهی بدست می¬دهند.
اولین و مهمترین مزیت استفاده از این وسایل این است که با طبیعت سازگار هستند، زیرا آن¬ها تنها به بخار داغ نیاز دارند تا آلودگی¬ها و کثیفی¬ را از بین ببرند، بدین معنی که این فناوری 100 درصد پایدارپذیر است.
قطره قطره
همچنین، این وسایل برای شروع به کار نیاز به آب اندکی دارند، بنابراین استفاده از منابع را به حداکثر می¬رسانند. شما حتی می¬توانید آب بیشتری را ذخیره کنید و اگر از آب باران استفاده می¬کنید، پایدارپذیرتر باشید.
آیا می¬دانید که ...؟ تمیزکننده¬های بخاری وجود دارند که بیش از %60 از آن ها از مواد بازیافتی ساخته شده اند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829