بزرگترین قایق خورشیدی جهان


 
این قایق خورشیدی به هر جا که برود، توجه مردم را جلب می کند، و هدف آن افزایش آگاهی مردم درباره خورشید به عنوان یک منبع انرژی جایگزین برای نقل و انتقال پیشرفته است.
قایق Planetsolar 31 متر طول دارد و در سرتاسر جهان لنگر انداخته است.

ملوان، مسیر خودت را پیدا کن
مارتین بنیستون، که جایزه نوبل را در سال 2007 دریافت کرد، رهبر این پروژه است، که با وجود رویارویی با بسیاری از مشکلات، موفق بوده است.
پروژه این قایق، که سیاره خورشیدی  نامیده می¬شود، یک موفقیت بزرگ بوده است. هدف اصلی آن، نشان دادن پتانسیل انرژی¬های تجدیدپذیر، مانند نیروی خورشیدی، به تمام جهان بوده است.
پیرامون جهان
این کشتی هدف اصلی خود را در سال 2012 تکمیل کرد، و در آن زمان 584 روز و بیش از 60000 کیلومتر مسافت را پیموده بود، اولین دور دنیا در جهان را از طریق دریا تنها با استفاده از انرژی خورشیدی تکمیل کرد.
حامی آن نمی خواست که سفر آن به دور سیاره تنها یک حکایت باشد، بنابراین آن ها به دنبال یک مأموریت جدید بودند. اکنون، آن ها ماجرایی جدید را آغاز کرده اند- با استفاده از قایق و برای تحقیقات دریایی.

با تمام سرعت پیش به جلو به سوی موفقیت

با داشتن 512 متر مربع از صفحات خورشیدی اسپورتینگ، سیاره خورشیدی 31 متری انواع مختلفی از جایزه ها را کسب کرد. ژورنال جهانی، اتحادیه بین المللی موتوناتیک و باشگاه کاشفین تنها تعدادی از ارتباطاتی هستند که ارزش این کشتی پایدارپذیر را به رسمیت شناختند. این حتی دارای پنج رکورد ثبت شده در کتاب رکوردهای جهانی گینه به لحاظ اندازه، سفردریایی و بطور ویژه ای صفت اصلی آن، این حقیقت که انرژی خود را از انرژی خورشیدی کسب کرده است، دریافت کرد.
آیا می دانید که ....؟  میانگین سرعت بزرگترین کشتی خورشیدی در جهان، به اندازه 5 نات  است (5/9 کیلومتر بر ساعت).

برچسب¬ها: انرژی خورشیدی- پروژه¬ها و روندها- حمل ونقل
منبع : www.Repsol.com

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829