مد و فن آوری، یک زوج عالی

پوشاک، همراه با جوامع تکامل می یابد و بخاطر وجود فن آوری هر روز امکانات بیشتر و بیشتری ارائه می شوند. فکر می کنید "پوشاک فناورانه" چه کارهائی می تواند برای شما انجام دهد؟

پوشاک و فن آوری با هم ادغام می شوند تا از ما مراقبت نمایند. آیا شما "پوشاک فناورانه" را می شناسید؟

"پوشاک فناورانه" به منظور دستیابی به سلامت

يكي از بهترين تحولات در مد این است که بغیر از سازگار بودن با ذائقه ما، نیازهای بیشتری را نیز تحت پوشش قرار می دهد و حتی می تواند در تقویت سلامت به ما کمک نماید.

بطور مثال، برخی از تی شرتها سنسورهائی در خود دارند که پزشکان را قادر می سازد تا بموقع بیماران خود را تحت نظارت داشته باشند.

نمونه اول، پروژه اي موسوم به " قلب من" است، که بیماران قلبی عروقی را مورد هدف قرار می داد. این پروژه براي بررسي کارآئی یک تی شرت هوشمند با سنسورهاي نشان دهنده میزان خستگی، فشار خون، اضافه وزن، و ساير اختلالات موثر بروي قلب، توسعه يافته است. نتايج حاصل از این پروژه بسیار مفید بوده است.

ژاكت خدایان

این لباس اختراعی است که به افتخار سپر فرمانده روم باستان، زئوس در منظومه ايلياد به نام Aegis اسم گذاري شده است. لایه خارجی این ژاكت از یک پارچه مخصوص ساخته شده است که آن را از ساییدگی محافظت می کند و لایه داخلی آن از پارچه ای ساخته شده که دمای بدن را ثابت نگه می دارد. ضمناً این ژاكت دارای یک سری LED می باشد که در هنگام بدي شرايط آب و هوا روشن می شوند.

پیراهنهائی با بوي عطر و بسیاری چیزهای دیگر

برخی از لباسها دارای اثرات ضد لک، ضد استرس یا ضد نیش پشه می باشند. لباسهای دیگر، احساسات لذت بخشي چون یک دمای مناسب و تغییر ناپذیر در برابر آب و هوا یا عطرهای آرامش بخش را دراختیار مصرف كننده می گذارند. آیا میل دارید یکی از این لباسها را داشته باشید؟

آیا می دانستید ...؟

گرمکنی وجود دارد که مسافتي را که دویده اید اندازه گیری می کند و سیمهای نصب شده بروی کلاه آن در واقع هدفون می باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829