امروز:
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

انرژی های تجدیدپذیر

بزرگراه انرژی تجدیدپذیر، از اسکاتلند تا انگلیس

پروژه اسکاتلند پاور ، شبکه ملی و SSE از "صدها شغل سبز" حمایت خواهد کرد.

به گزارش زیست آنلاین، سه شرکت بزرگ انرژی بریتانیا توافق کرده اند طی یک همکاری، با ساخت کابلهای برق زیرآبی عظیم، انرژی تجدیدپذیر اسکاتلند را به میلیون ها خانه در انگلیس منتقل کنند.

"بزرگراه" انرژی چند میلیارد پوندی که توسط سه شرکت اسکاتلند پاور، شبکه ملی و SSE ساخته می شود، می تواند به اجرایی شدن پتانسیل برنامه نخست وزیر برای ایجاد نیروگاه های بادی دریایی به تعداد کافی برای تأمین انرژی هر خانه در این کشور تا سال 2030 کمک کند.

Eastern Link از دو نقطه جداگانه در اسکاتلند، به نام های Peterhead و Torness، بطول 270 مایل در امتداد ساحل شرقی اسکاتلند تا Selby و Hawthorn Point در شمال انگلیس امتداد خواهد داشت.

شرکت ها اعلام کردند که این پروژه از صدها شغل سبز در حین بهره برداری و ساخت آن که قرار است در سال 2024 آغاز شود، پشتیبانی خواهد کرد.

در این پروژه 2 گیگاواتی، از طولانی ترین کابل های فشار قوی برق زیر دریا برای انتقال برق تمیز و کافی از مزارع بادی اسکاتلند برای روشن نگه داشتن چراغ 4.5 میلیون خانه در انگلیس استفاده خواهد شد. همچنین با افزایش سرعت رونق انرژی بادی در دریای شمال در سال های آینده، این امکان وجود دارد که این مقدار به 4 گیگاوات برسد.

سواحل شرقی اسکاتلند در حال حاضر تقریباً 1 گیگاوات نیروگاه بادی دریایی را در خود جای داده است.

به طور کلی دولت امیدوار است به عنوان بخشی از برنامه های دستیابی به هدف 2050 انگلیس برای ساخت یک اقتصاد خنثی از کربن، طی یک دهه آینده، ظرفیت نیروی بادی فراساحلی خود را به 40 گیگاوات برساند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829