امروز:
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست :رئیس سازمان حفاظت زیست از غرفه شرکت ملی نفت بازدید کرد

  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پس از پایان آیین گشایش رسمی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از غرفه HSE شرکت ملی نفت ایران بازدید کرد.
  • به گزارش خبرنگار شانا، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، صبح امروز (دوشنبه ١٠ اسفند) پس از آیین گشایش رسمی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در جریان بازدید از سالنهای نمایشگاه در غرفه مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران از وضع پروژه های زیست محیطی این شرکت آگاه شد.

    بر اساس این گزارش، ٣٣ شرکت خارجی از ٢٠ کشور جهان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود در عرصه حفاظت محیط زیست، طبیعت، پایش آلودگی آب و هوا، بازیافت و بهینه سازی مصرف انرژی را ارائه می دهند.

    پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با شعار «اقتصاد سبز دوران پساتحریم» با حضور ٢٧١ شرکت داخلی و ٣٣ شرکت خارجی از ٢٠ کشور جهان شامل انگلیس، آلمان، سوئد، فرانسه، آمریکا، ایرلند، کانادا، تایوان، بلژیک، ایتالیا، فنلاند، اسپانیا، چک، هلند، اتریش، برزیل، نیوزلند، دانمارک، ترکیه و سوئیس به مدت ٤ روز برگزار می شود و شرکت های خارجی حاضر در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای خود در عرصه حفاظت محیط زیست، تامین، تجهیز و نصب تجهیزات زیست محیطی، انرژی های پاک، بازیافت، تصفیه و بهینه سازی مصرف انرژی، پایش آلودگی هوا، آب و پساب و تجهیزات آزمایشگاه های معتمد را ارائه می دهند.

    با توجه به دوران پساتحریم، برگزاری نمایشگاه محیط زیست فرصت مناسبی برای ارایه دستاوردهای شرکتهای خارجی و داخلی و تبادل تجربیات زیست محیطی میان آنها است.

    این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ١٩ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و ساعت بازدید از آن از ١٠ تا ١٨ است.

    با توجه به شعار نمایشگاه (اقتصاد سبز دوران پساتحریم)، بخشی از نتایج دوران پساتحریم به فناوریهای سبز ارتباط پیدا می کند و انتظار می رود در این نمایشگاه و در آینده نزدیک شاهد حضور و فعالیت شرکت های خارجی در حوزه ورود فناوریهای نوین در عرصه حفاظت از محیط زیست، طبیعت و منابع آب، انرژی های پاک، بازیافت، تصفیه و بهینه سازی مصرف انرژی در کشور باشیم.


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829