امروز:
چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

پیام مدیرعامل شركت ملی نفت ایران به مناسبت هفته بسیج

محسن خجسته مهر، معاون وزير نفت و مديرعامل شركت ملي نفت ايران در پيامي هفته بسيج را گرامي داشت.

در پيام خجسته مهر آمده است: پنجم آذر ماه، یادآور تشکیل مردمی و خالصانه ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ که با درایت و هوشیاری بنیانگذار انقلاب شکل گرفت. امروز این سازمان مردمی با گذشت بیش از چهار دهه از تشکیل از بدو تاسیس و تا به امروز همواره پیش قدم ایثار و فداکاری برای مردم عزیز و بازوی توانمند رشد و شکوفایی کشور و به عنوان الگویی بالنده و پویا، در میادین گوناگون علمی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به میدان‌دار مقابله با استکبار جهانی نیز تبدیل شده است.

نیروی مردمی بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی به خصوص در برهه های حساس، خوش درخشیده و همواره در راستای صیانت از کیان انقلاب و نظام اسلامی، نقش تاثیرگذاری ایفا کرده است. بدون شک این لشگر مخلص خدا که در سال های جنگ تحمیلی در لباس رزم و در دوران پس از جنگ در قالب سازندگی به کشور خدمت می‌کرد، اکنون نیز در دوره جنگ نرم به عنوان یک الگوی کارآمد این توانمندی را دارد که علاوه بر تداوم اقدامات سازندگی، پرچمدار تقویت استحکام درونی نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهاد تبیین باشد.

بی تردید بسیجیان شاغل در شرکت ملی نفت ایران نیز به عنوان نیروهای پرتلاش این عرصه‌، در راه پیشرفت کشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیش از پیش به جهاد اقتصادی همت ورزیده اند و چه در روزهایی که میهن عزیزمان زیر آتش بمب و موشک دشمنان بعثی بود و چه در بدترین شرایط آب و هوایی در مناطق عملیاتی، حتی در شرایط سختی همچون مقابله با بیماری کرونا و حوادث طبیعی سیل و زلزله و... با حضور پررنگ در عرصه کار و فعالیت و خدمت به مردم، دین خود را ادا نموده اند.

اینک ملت شریف ایران اسلامی قدردان خدمات بسیجیان این مدافعان امنیت ملی بوده و رشادت های این عزیزان در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان به خصوص در شرایط حساس کنونی را هیچگاه از یاد نخواهند برد.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان گرامی، بخصوص خانواده بزرگ صنعت نفت، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) را از ایزد منان مسئلت دارم.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829