اخبار

مدیریت بهینه‌سازی مصرف انرژی در نفت و گاز اروندان با جدیت پیگیری می‌شود

مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان از تمرکز این شرکت بر مدیریت بهینه سازی مصرف انرژی و اخذ گواهینامه های معتبر مرتبط، در مسیر اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، جهانگیر پورهنگ با اعلام این که اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف، -ابلاغی مقام معظم رهبری- یکی از مهمترین اسناد بالادستی کشور است، گفت: با توجه به این الزام قانونی و همچنین عطف به ابلاغیه وزیر نفت و دستورالعمل های صادر شده، استقرار و اخذ گواهینامه مدیریت انرژی بر اساس استاندارد ISO-۵۰۰۰۱ در فهرست اولویت های مهم کاری شرکت نفت و گاز اروندان درسال ۱۳۹۹ قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مدیریت بهینه سازی مصرف انرژی در گستره عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان با جدیت پیگیری می شود، تاکید کرد: در همین راستا، کارگروه های فنی لازم متناسب با تخصص های مورد نیاز، با هدف استقرار سیستم مدیریت مصرف انرژی در دو فاز صنعتی و غیر صنعتی تشکیل شده و پس از طی فرآیندهای مربوطه، شرکت مشاور واجد شرایط در اجرای ممیزی و استقرار استاندارد مدیریت انرژی انتخاب شد.

پورهنگ با اشاره به اهمیت موضوع بهینه سازی مصرف انرژی به عنوان ابزاری جهت کاهش شاخص شدت مصرف انرژی در کشور به حداقل یک دوم میزان کنونی تا پایان برنامه ششم مبتنی بر سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرف، ابراز امیدواری کرد تا در آینده با استقرار این استاندارد در بخشهای صنعتی و غیر صنعتی سازمان و نهادینه سازی آن، شاهد صرفه جویی قابل ملاحظه مصرف انرژی در تمامی سطوح ستادی و عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان باشیم.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت فرهنگ صرفه جویی در کلیه سطوح ستادی و عملیاتی، همیت و تلاش همه جانبه کارکنان در مسیر پیاده سازی و استقرار این استاندارد در شرکت نفت و گاز اروندان را خواستار شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829