اخبار

معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت در آیین تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت:
سند جامع بهینه‌سازی مصرف گاز به‌زودی تدوین می‌شود

به گزارش خبرنگار شانا، هوشنگ فلاحتیان صبح امروز (دوشنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه) در آیین تودیع محسن دلاویز، مدیر پیشین و معارفه علی مبینی‌دهکردی، مدیر جدید شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، با اشاره به روند نامطلوب مصرف سوخت به‌ویژه گاز در کشور، از تدوین سند جامع بهینه‌سازی مصرف گاز به عنوان اولویت اصلی معاونت برنامه‌ریزی در مسیر بهینه‌سازی و طراحی سبد سوخت برای افق ۱۴۲۰ نام برد و گفت: سند جامع بهینه‌سازی مصرف گاز که در گذشته نیز مطرح بوده، قانون جامع و کاملی است که به‌زودی تدوین خواهد شد؛ اما در مجموع پیاده‌سازی الزام‌های ایجادشده در این سند نیازمند کاری مدبرانه است.

وی از تدوین سند تأمین انرژی بخش حمل‌ونقل در افق ۱۴۱۰ و ۱۴۲۰ نیز خبر داد و تصریح کرد: این سند هم‌اکنون آماده و برای نظرخواهی در بازه زمانی ۱۵ روزه به وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، مجلس و دیگر سازمان‌های مربوطه فرستاده شده است که در صورت تأیید نهایی و تصویب در شورای عالی انرژی و دولت، سرلوحه کار و برنامه‌های آینده ما قرار خواهد گرفت.

فلاحتیان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام‌شده در شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت: مقوله مدیریت را می‌توان در یک جمله «توان نفوذ در دیگران و تغییر آنان» خلاصه کرد و انتظار است افرادی که در پست‌های مدیریتی ایفای نقش می‌کنند، اهتمام جدی به اهداف سازمان داشته باشند.

وی افزود: آن‌گونه که پیداست، چارچوب و ساختار شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، هدفمند و مشخص است و ظرفیت نیروی انسانی مطلوبی نیز در این سازمان وجود دارد و همه مدیران در تلاش‌اند با نیت خیر و در حد بضاعت و استعداد خودشان به صحنه بیایند و موفق باشند، اما کار باید هنرمندانه شکل بگیرد و تحقق یک کار هنرمندانه نیازمند برنامه‌ریزی و ممارست است و تمهیدات ویژه‌ای می‌طلبد تا نسبت به عملیاتی شدن اهداف تعیین‌شده اطمینان خاطر حاصل شود.

علی ‌مبینی‌دهکردی، مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت در این مراسم گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، انتظارهای سطح جامعه و نیز شرایطی که امروزه کشور با آن روبه‌روست، سعی میشود چارچوب روشنی در شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت ایجاد و براساس آن اهداف کمّی و کیفی به سمت و سوی مشخص هدایت شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده است سازمان‌هایی که به نوعی با مقوله انرژی در بخش ساختمان، صنعت و معدن و حمل‌ونقل مرتبط هستند شناسایی شوند، گفت: امروزه رویکرد نوینی بر مقوله مدیریت حاکم است. مدیریت در شرایط خلاق باید بروز و ظهور یابد و به اقتضای شرایط کارآمدی خودش را نشان دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829