امروز:
سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار

پرداخت دومین مرحله یارانه صرفه‌جویی سوخت:
۱۴۳ میلیارد تومان با حمایت وزارت نفت به مترو تهران پرداخت شد

مدیرعامل مترو تهران از رویکرد مسئولانه وزارت نفت قدردانی کرد

دومین یارانه صرفه‌جویی سوخت به میزان ۱۴۳ میلیارد تومان با حمایت وزارت نفت به مترو تهران پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار شانا، دومین یارانه صرفه‌جویی سوخت به مبلغ ۱۴۳ میلیارد تومان در حالی به مترو تهران پرداخت شده است که نخستین یارانه صرفه‌جویی سوخت اوایل اسفندماه پارسال به مبلغ ۱۳.۴ میلیارد تومان به این مجموعه پرداخت شد. به این ترتیب با حمایت وزارت نفت در دو ماه اخیر، دو مرحله یارانه صرفه‌جویی سوخت در مجموع به میزان بیش از ۱۵۶ میلیارد تومان به مترو تهران پرداخت شده است.

بر اساس این گزارش، در مسیر اجرایی شدن قراردادهای طرح توسعه حمل‌ونقل مسافر با قطار شهری، نخستین مرحله یارانه صرفه‌جویی سوخت مربوط به سه ماه دوم سال ۹۸ (در ذیل ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر) به میزان ۲۰.۸ میلیارد تومان، اوایل اسفندماه سال ۹۸ به مترو تهران و چهار کلانشهر شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز پرداخت شد که در این میان، سهم مترو تهران حدود ۱۳ میلیارد تومان بود.

مرحله دوم پرداخت به مترو تهران به مبلغ ۱۴۳ میلیارد تومان در حالی محقق شده است که پیش‌تر شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت از ارسال درخواست تخصیص این مبلغ به سازمان برنامه و بودجه خبر داده بود.

قدردانی مدیرعامل مترو تهران از رویکرد مسئولانه وزارت نفت

فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، از رویکرد مثبت و مسئولانه وزارت نفت و حمایت‌های شهردار تهران، شخص وزیر نفت و مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت در تحقق پرداخت یارانه صرفه‌جویی سوخت قدردانی کرد و گفت: این عملکرد، بیانگر پایبندی وزارت نفت به تعهداتش است.

وی با اشاره به اثربخشی این پرداخت‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهری، ابراز امیدواری کرد مترو تهران بتواند از مبالغ دریافت‌شده در مسیر تجهیز و نگهداری بهینه ناوگان حمل‌ونقل استان به‌خوبی استفاده کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829