اخبار

محسن دلاویز:
تبعیت از مقام معظم رهبری و حضور در انتخابات، نقشه راه آبادانی ایران اسلامی است

مراسم میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام شامخ زن و مادر ،با حضور  محسن دلاویز  در جمع همکاران در محل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت برگزار شد.

دراین مراسم محسن دلاویز ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و تجلیل از مقام مادران و زنان فداکار در ایران اسلامی و بانوان همکار در شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با اشاره به اهمیت مقام و جایگاه اجتماعی زنان و ارتقای این جایگاه پس از پیروزی انقلاب  اسلامی اظهار داشت:با توجه به توانمندی مدیریتی و تخصص ضرورت به کارگیری هرچه بیشتر بانوان در عرصه های  مدیریتی بیش از پیش احساس می شود.

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت  در ادامه ضمن بزرگداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:   نقش سپاه و نیروهای امنیتی در حفظ ارزش ها و کیان نظام اسلامی مقوله ای است انکار ناپذیر که در طی ده های گذشته پس از پیروزی انقلاب کشور و مردم را از گردنه های سخت و خطرات نا امنی به سلامت عبور داده است.

وی با اشاره  به حضور خستگی ناپذیر مردم در صحنه های انقلاب و حمایت از نظام و مراسم باشکوه تشیع و تجلیل از این شهید والا مقام بر ایفای نقش آحاد ملت در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی از جمله ضرورت حضور پرشور آنها در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان خاری در چشم دشمنان نظام تاکید نمود و عنوان کرذ: آمریکا و کشورهای بیگانه  معاند و شبکه های مافیایی تبلیغاتی صهیونیستی هرگز خیرخواه نظام و مردم  نبوده اند و همواره بر طبل تبلیغاتی خود جهت عدم حضور مردم پای صندوق های رآی می کوبند که مطمئنا مثل همیشه  ناله آنها سرد خواهد بود

 وی افزود: مردم همیشه آگاه ایران اسلامی در طی 41 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد حمایت بی دریغ خود از نظام را ثابت کرده و با حضور حد اکثری در صحنه های انقلاب این توطئه را  نیز بی اثر خواهند نمود.

محسن دلاویز اظهار داشت: برای حفظ نظامی که نهال آن در سال 1357 با فداکاری زنان و مردان و نثار خون مطهر شهیدان آبیاری شد تبعیت از فرامین مقام معظم ولایت فقیه راهگشا و نقشه راه در جهت تداوم انقلاب و پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی خواهد بود .

وی در  ادامه با اشاره به اهمیت موضوع بهینه سازی انرژی اشاره نمود و گفت: زنان با تربیت و آموزش نسل آینده می توانند نقش موثری در نهادینه کردن فرهنگ مصرف صحیح انرژی به عنوان سرمایه ملی و بین نسلی ایفا نمایند.

مردم ایران  انسان هایی نجیب و شریف و با احساس هستند که توجه آنان به کانون خانواده می تواند پیام آور این مهم به فرزندانشان باشد که سرمایه های ملی به آیندگان نیز تعلق دارد و ما حق نداریم با مصرف بی رویه ، این سرمایه ملی را از جیب فرزندان آینده این مرز و بوم  به هدر بدهیم.

وی تآکید کرد: امید است مادران عزیزبا تربیت فرزندان خود نسلی را پروروش دهند که این چالش بزرگ مصرف با آموزش آنها برطرف شود 

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در پایان از کلیه همکاران با هر دیدگاه برای حضور در پای صندوق های رای انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد و بر ضرورت مشارکت در این رویداد مهم سیاسی به عنوان نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی تأکید مجدد نمود .

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829