پیام تسلیت مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

چاپ
محسن دلاویز در پیامی شهادت سردار سربلند و افتخار افرین اسلام ، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت .
 
متن پیام به شرح ذیل است :
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
" مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
چنین آغاز کرد آن مرد با دشمن 
منم آرش، سپاهی مردی آزاده،
به تنها تیر ترکش آزمون تلختان را
اینک آماده
مجوییدم نسب،
فرزند رنج و کار؛
گریزان چون شهاب از شب ،
چو صبح آماده‌ی دیدار
در 20 اسفند سال ۱۳۳۵ در روستای کوهستانی و دورافتاده  "قنات ملک رابر" در  استان کرمان  درخانواده ای متدین و بر آمده از رنج و کار فرزندی به دنیا آمد ، فرزندی که در فقر بالید و در ایمان برومند شد ،در  فراز و فرود روزگار ،مردانه ایستاد و آن سان ایستادگی کرد تا بتواند بر بالاترین پلکان عرفان و توحید  ، زیباترین منظومه شهادت را جانانه  بسراید.
 او کسی نبود جز حاج قاسم سلیمانی ..مرد میدان های "والفجر 8" ، "کربلای 4" ،" کربلای 5 " و تک "شلمچه" ...سوریه ، لبنان ،عراق ، یمن و هر جا که فریاد مظلومی بلند بود ، رو در روی جلادان خون آشام صهیونیزم و امریکای مستکبر ستمکار ابراهیم وار  خروشید و فریاد هل من ناصر ینصرنی امام و مولایش حسین بن علی (ع) را  در شب روزگار پاسخ گفت . 
شهید سلیمانی  عرصه را چنان بر قوم ظالمین تنگ کرد  که به عنوان هدفی برای ترور در کنگره امریکا مطرح شد. پس از مطرح شدن طرح صهیونیستی کنگره امریکا مبنی بر لزوم ترور "قاسم سلیمانی”، با شکوه و عظمت بیشتری در سخنرانی خود در اجتماع ۵۰ هزار نفری بسیجیان کرمان گفت: با این تهدیدات، رعب بر ما حاکم نمی‌شود و از خدا می‌خواهم "شهادت” در راه خودش را به دست دشمنان دین، نصیب من بگرداند، از خدا می‌خواهم به عنوان یک سرباز، در راه آرمان‌های "اسلام” که هر یک به تنهایی ارزش فدا شدن دارند، افتخار شهادت نصیبم کند....
و این گونه بود که آرزوی دیرینه اش محقق شد ،به جایگاه بلند مرتبت بندگی نایل آمد، کامش به شهد شهادت شیرین گشت ، نامش در ردیف شهدا وصالحین قرار گرفت و یادش در همیشه زمان ماندگار و جاودانه شد. 
عاش سعیدا و مات شهیدا 
اینجانب شهادت سرشار از حماسه ،ایثار و استقامت سردارسرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی رابه محضر حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می گویم. 
از خداوند متعال برای سردار سربلندمان  علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان او صبر و اجر مسالت دارم.
                                                                                                                                                                                                                                                                 محسن دلاویز
 مدیر عامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت
 13 دی ماه 1398