محسن دلاویز : در هر جایگاهی باید از سپاه حمایت نماییم

چاپ

  محسن دلاویز با اشاره به اتفاقات اخیر پیرامون سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی  و تحریم این نهاد انقلابی نظام  مقدس جمهوری اسلامی توسط آمریکا اظهار داشت: همه وجود ایران عزیز  وابسته  به سپاه پاسدران انقلاب اسلامی است و ما در هر جایگاهی که هستیم وظیفه داریم از سپاه حمایت کنیم.

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در نخستین جلسه شورای مدیران در سال جدید گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد ارزشی و مردم نهاد با 100 هزار نیرو وارد دفاع مقدس شد و در پایان جنگ 30 هزار شهید و 50 هزار جانباز و مجروح در راه دفاع ازمیهن اسلامی تقدیم انقلاب نمود.  این سطح از ایثار و عظمت که در هیج نهادی دیده نشده که سپاه پاسداران را به عصاره افتخار دفاع مقدس تبدیل کرد.

وی افزود: اتفاقات اخیر و اقدام خباثت آمیز استکبار جهانی آمریکا، نشان داد سپاه مسیر خود را در حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی به درستی طی کرده است و دشمن جایی را نشانه گرفته که اقتدار ایران اسلامی است اما این بار هم ناله دشمنان نظام سرد است و اتخاذ این مواضع ضد مردمی نتیجه ای غیر از شکست برای دشمنان ملت رقم نخواهد زد.

دلاویز تصریح کرد: اگر مقایسه ای میان جنایت های آمریکا در سوریه و فلسطین و حمایت هایش از رژیم غاصب صهیونیستی و رشادت ها و دفاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جریانهای آرمانخواه ملت های مظلوم منطقه داشته باشیم مشخص می شود که سپاه در چه نقطه ای قرار دارد و چرا دشمن این همه از سپاه عصبانی است.

محسن دلاویز در ادامه با اشاره  به میزان مصرف روزانه 130 میلیون لیتر مصرف بنزین در  تعطیلات نوروز خاطر نشان کرد: اقتضای شرایط اقتصادی جامعه این است که در سال جاری به موضوع بهینه سازی مصرف انرژی توجه ای ویژه داشته باشیم.

وی با  تاکید  بر اصلاح قیمت سوخت و ساماندهی مدیریت تقاضا اظهار داشت: ارزان بودن و در دسترس بودن انرژی مجوزی برای این مصرف بی رویه و هدر رفت سرمایه ملی نیست.

وی اظهار امیدورای کرد تا زمانی که اصلاح قیمت سوخت به صورت قانونی صورت نپذیرفته تک تک ما ایرانیان وظیفه داریم در ذیل سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرف ابلاغی مقام معظم رهبری و قانون اصلاح الگوی مصرف مصوب مجلس شورای اسلامی، ضمن احساس مسئولیت بیشتر در  مصرف صحیح انرژی در بخش های خانگی، حمل و نقل ، صنایع و به ویژه صنعت خودروسازی  اقدام نماییم.

مدیرعامل شرکت بهینه سازی با انتقاد از عملکرد خودروسازان درخصوص مصرف بالای سوخت در خوردهای داخلی اظهار داشت: ضرورت دارد صنعت خودروسازی نسبت به انجام تغییرات  عمده ای در کیفیت  خودروها نسبت به مصرف خارج از استاندار جهانی اقدام لازم را انجام دهد و عدم استفاده از اختیارات مانند ماده 26 جرایم به دلیل حمایت از صنعت ملی نباید خیال خودروسازان را راحت کند که نیازی به بهبود کیفیت احساس ننمایند.

نخستین جلسه شورا ی مدیران شرکت بهینه سازی مصرف سوخت روز شنبه 24 فروردین ماه با حضور مدیرعامل، مدیران، مشاوران و کارشناسان برگزار شد.