پیام های آموزشی شرکت بهینه سازی در فضاي تبليغاتي مترو تهران و شیرازبه نمايش در آمد

چاپ

پیام های آموزشی و فرهنگسازی با موضوع مصرف بهینه سوخت به همت شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و همکاری شرکت مترو در فضاي تبليغات محيطي  ایستگاه ها و واگن های مترو دو کلانشهر تهران و شیراز به  نمایش درآمد.

اين تابلوها با پیام های ساده آموزشی خطاب  به شهروندان  با توجه به فصل زمستان در راستای بهينه سازي  مصرف انرژي در بخش هاي  ساختمان و حمل و نقل طراحي  شده  است كه  متناسب با فصل و اقلیم شهرهای مختلف تغییر خواهد کرد.

شرکت بهینه سازی مصرف سوخت ضمن  انجام  اين طرح و گسترش آن در فضای تبليغات محیطی متروهاي  سراسر کشور در نظر دارد در جهت  تغییر الگوی رفتار  مصرفي  شهروندان و در نهایت کاهش مصرف انرژی درکشور اقدام  نماید.

شايان ذکر است در راستای قرارداد های طرح توسعه حمل و نقل مسافر با قطار شهري که میان شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و شهرداری  تهران و کلانشهرهای اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، کرمانشاه، مشهد، کرج و قم"  با حضور وزیر نفت در تاریخ یک آبان ماه به امضا رسيد، بخش قابل توجهي از فضای تبليغات محیطی ایستگاهها  و واگن ها در مترو ها ی سراسر کشور به موضوع فرهنگسازی در خصوص بهینه کردن مصرف انرژی اختصاص خواهدیافت.