پیام های شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در فضای تبلیغات محیطی مترو تهران و 8 کلان شهر

چاپ

فضای تبلیغات محیطی مترو تهران و 8 کلانشهر به ترتیب با جابجایی بیش از 2 میلیون و 250 هزار مسافر از طبقات مختلف جامعه زیر پوشش پیام های آموزشی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت قرار می گیرد .

محسن دلاویز مدیر عامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با اعلام این خبر اظهار داشت: در ذیل تفاهم نامه توسعه حمل و نقل مسافر با قطار شهری در تهران و 8 کلانشهر که با حضور وزیر نفت که در تاریخ 97/8/1 به امضا رسید مقرر گردید 10 درصد از فضای تبیلغات محیطی در ایستگاه ها و واگن ها به صورت رایگان در اختیار این شرکت جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی قرار بگیرد.
بر این اساس ایستگاه های مترو تهران و حومه شامل 1400 تابلو در فضای تبلیغات محیطی است که از این تعداد حدود 140 تابلو و در 1294 واگن حمل و مسافر حدود 250 تابلو بنری و کتیبه و حدود 1500 دستگیره به صورت رایگان جهت ارائه پیامهای مصرف بهینه سوخت به شرکت بهینه سازی مصرف سوخت اختصاص یافته است .همچنین فیلم های آموزشی و اطلاع رسانی از مانیتورهای داخل واگن ها و ایستگاه ها روزانه چندین نوبت پخش خواهد شد .
محسن دلاویز اظهار داشت: فضای تبلیغات محیطی اختصاص یافته به شرکت بهینه سازی مصرف سوخت تا پایان دوره بازپرداخت طرح توسعه قطار شهری ( تهران 10 سال و کلانشهرها 15 سال) قابل بهره برداری است .
وی افزود: تا کنون برنامه ریزی لازم جهت ارائه پیام های شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در فضای تبلیغات محیطی مترو در شهرهای تهران، شیراز و اصفهان بعمل آمده است که به زودی شاهد آن خواهیم بود .