امروز:
چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

محسن دلاویز در مراسم تجلیل از فرزندان شهدا به بهانه سالروز ربوده شدن سردار عسگری: فرزندان شهدا آینه استقامت و شکیبایی پدرانشان هستند


هجدهم آذرماه سالروز ربوده شدن سردار شهید علیرضا عسگری توسط ایادی رژیم غاصب صهیونیستی در ترکیه است. به همین مناسبت مراسم تجلیل از فرزند این شهید والامقام و دیگر فرزندان شهید که در شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت اشتغال دارند با حضور دکتر محمدعلی فلاح فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت، محسن دلاویز مدیرعامل شرکت بهینه سازی، مدیران و کارکنان این شرکت برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر فلاح فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که «گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» از برگزاری این مراسم تشکر و قدرانی کرد و گفت: حضور فرزندان و خانواده های شهدا در مجموعه صنعت نفت سعادتی بزرگ است که می تواند ما را در رسیدن به مسیر نورانی شهدا هدایت کند.
وی شهیدان را حاضر و ناظر بر تمامی اعمال و فعالیتهای ما در جامعه دانست و گفت: شهدا مردانی بودند که صادقانه رفتند و جان خود را هدیه کردند؛ انشاالله بتوانیم در راه و رسم این شهیدان عالی مقام باقی بمانیم تا وقتی در محضرشان حاضر می‌شویم شرمنده نباشیم.
در ادامه، محسن دلاویز مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، مقام شامخ شهیدان را سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی و ذخایر ارزشمند نظام دانست و گفت: آنها رفتند تا ما بمانیم و اکنون فرزندان آنها بی‌توقع ، با روحیه و پر انرژی در جامعه حضور دارند.
دلاویز با بیان اینکه قدردان حضور فرزندان شهیدان گرانقدر در شرکت بهنیه سازی هستیم، گفت: افتخار می‌کنم در فضایی تنفس می‌کنم که شما نفس می‌کشید. شما آینه خلوص، سادگی، صداقت، صفا و صمیمیت، خاکی بودن، شجاعت، شهامت جوانمردی، مردمی بودن، فداکاری، استقامت، شکیبایی، تواضع، سخت کوشی، ولایت‌پذیری و ولایت‌خواهی، بصیرت دینی و انقلابی، شهادت‌طلبی و دنیاگریزی پدران شهید خود هستید که اگر با شهادت تکمیل نمی‌شد وجود آنان به ساحل آرامش نمی‌رسید.
وی به عظمت و روح بلند خانواده های شهدا اشاره و تاکید کرد: جامعه ما نیازمند یک حرکت فکری عظیم است تا جایگاه رفیع خانوده شهدا در کشور و ضرورت تکریم این خانواده ها مشخص شود.
دلاویز گفت: این عزیزان با انرژی و روح بلندی که از شهیدان آسمانی خود تاسی گرفته اند بدون هیچ توقعی در جامعه حضور دارند و بی‌مهری‌ها را تحمل می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها با گذشت سالها همچنان از کهنه سربازان جنگ جهانی دوم که یک جنگ استعماری و تهاجمی بوده قدردانی می شود، اظهار داشت: متاسفانه برای تجلیل و تکریم از شهیدان و مردان و زنانی که در دفاع مقدس بزرگترین حماسه ها را آفریده اند به درک و فهم عمیقی نرسیده ایم. بعضی از خاطرات و حماسه های شهدا و جانبازان اینقدر بزرگ و عجیب هست که در چهارچوب ذهنی ما انسانهای معمولی نمی‌گنجد. این عزیزان ساده و بی‌تکلف رفتند تا این کشور و آرمانهای این نظام بماند و تا روزی که مکتب و عظمت شهدا هست به برکت آنها این نظام پابرجاست.
مدیر عامل شرکت بهینه سازی سوخت تاکید کرد: تفکر شهادت اینقدر قوی و پربرکت است که در دلهای تمام مومنان جهان رسوخ کرده و معادلات دنیا را بهم ریخته است. شهدایی همچون سردار عسگری رفتند اما جریان مقاومت همچنان ادامه دارد و قوی تر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.
وی تصریح کرد: هرگز نباید خانواده های شهدا را فراموش کنیم و از فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس فاصله بگیریم؛ اگر در مسیر ارزشهای امام و انقلاب و رهبری حرکت کنیم و تفکر عظیم انقلاب اسلامی را سرلوحه قرار دهیم از این روزهای سخت به سلامت عبور خواهیم کرد.
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس به فرزندان شهید همکار در شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، خانم اعظم اردستانی فرزند سرلشگر شهید حاج مصطفی اردستانی، خانم زهرا عسگری فرزند سردار شهید علیرضا عسگری، خانم زهرا رمضانی پور فرزند شهید یدالله رمضانی پور و خانم سمیرا مولوی فرزند شهید ابراهیم مولوی ، تجلیل و قدردانی شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829