اخبار

دلاویز: بهینه‎سازی مصرف سوخت در استان اصفهان با تکیه بر بخش صنعت دنبال شود

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با اشاره به سهم قابل توجه صنایع استان اصفهان در مصرف سوخت، بر اهمیت تمرکز طرح‎های بهینه‌سازی مصرف انرژی در بخش صنعت این استان تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار شانا، محسن دلاویز امروز (سه‌شنبه، دوم مردادماه) در نشست مشترک با استاندار اصفهان که با هماهنگی شرکت گاز این استان برگزار شد، بر ضرورت تقویت همکاری‎های فیمابین دو مجموعه تاکید کرد.
در این نشست، زمینه‎های همکاری درباره اصلاح الگوی مصرف سوخت و همچنین موانع موجود برای اجرای این طرح‎ها بحث و بررسی و تصمیم‌هایی گرفته شد.
دلاویز در این باره به خبرنگار شانا گفت: بحث جایگزینی موتورسیکلت‎های برقی از جمله مواردی بود که در این نشست بررسی شد و استاندار اصفهان با توجه به تردد بالغ بر یک میلیون دستگاه موتورسیکلت که ۷۰ درصد آن در شهر اصفهان تردد دارند، بر آن تاکید داشت.
وی افزود: این طرح در سال ۹۳ به پیشنهاد شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت به نمایندگی از وزارت نفت به شورای اقتصاد پیشنهاد شد، اما هنوز مصوب نشده است که با مذاکرات انجام شده، مقرر شد استانداری نیز از ظرفیت‎های خود برای پیگیری این طرح استفاده کند و ما نیز برای همکاری در صورت تصویب طرح قول مساعد دادیم.
دلاویز به طرح ارتقای موتورخانه‌های ساختمان‎ها و مراکز دولتی استان اصفهان نیز اشاره کرد و افزود: موانع اجرای این طرح نیز بررسی شد و امیدواریم با برطرف شدن این موانع، طرح در دستور اجرا قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت: در این نشست پیشنهادی مبنی بر ضرورت تمرکز مباحث بهینه‌سازی مصرف سوخت بر بخش صنعت استان اصفهان ارائه دادیم، زیرا نیروگاه‎ها و صنایع فولاد و آهن استان، سهم بسزایی در مصرف سوخت دارند و بهینه‌سازی مصرف در بخش صنعت، تاثیر قابل توجهی بر اصلاح مصرف سوخت این استان خواهد داشت.
وی ادامه داد: در این زمینه از مسئولان استانی خواستیم طرح‎های مدنظر خود را برای بهینه‌سازی مصرف سوخت در صنایع استان به ما ارائه دهند تا شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود به‌ویژه با استفاده از ظرفیت‎های ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر در این زمینه اقدام‌های مقتضی را انجام دهد.
دلاویز همچنین از برگزاری جلسه‌ای با رئیس نظام مهندسی کشور و همچنین رئیس نظام مهندسی استان اصفهان خبر داد و گفت: در این نشست، شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت پیشنهادی مبنی بر طراحی برچسب صرفه‌جویی انرژی در ساخت ساختمان‌ها را ارائه داد که مورد توجه و بررسی قرار گرفت.
مشاور وزیر نفت در حاشیه سفر امروز، در نشستی با مسئولان شرکت گاز استان اصفهان، به دغدغه برخی همکاران درباره اجرای مصوبات بهبود معیشت کارکنان قراردادی نفت پاسخ داد و عنوان کرد: این مصوبه از تاریخ اول اردیبهشت ماه امسال عملیاتی به شمار می‌رود و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
وی در این نشست، سرمایه انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه و عامل اصلی رشد و بهره‌وری سازمانی عنوان کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829