آرشیو فراخوان

اجرای طرح‌های بهینه‌سازی انرژی با استفاده از ظرفیت آیین‌نامه ایجاد بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست

فراخوان عمومی

 اجرای طرح‌های بهینه‌سازی انرژی با استفاده از ظرفیت آیین‌نامه ایجاد بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست

 با استعانت از خداوند متعال و براساس آیین‌نامه ایجاد بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست به شماره 1746710مورخ 1396/12/19 مصوب شورای عالی انرژی و دستورالعمل اجرایی آن به شماره 209734 مورخ 1400/05/09 مصوب شورای عالی انرژی، شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت به عنوان دبیرخانه بازار مذکور در خصوص طرح‌های صرفه‌جویی گاز طبیعی، در نظر دارد با استفاده از ظرفیت این بازار، نسبت به انجام پروژه‌ها و طرح‌های بهینه‌سازی انرژی با کمک بخش خصوصی اقدام نماید. لذا از همه علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای مشارکت در این امر دعوت می‌شود.

متقاضیان محترم می‌توانند بر اساس دستورالعمل اجرایی آیین‌نامه بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست و نظام ثبت، اندازه‌گیری، راستی آزمایی و تایید صرفه‌جویی انرژی به شماره 209447 مورخ 1400/05/09 مصوب شورای عالی انرژی نسبت به ارائه پیشنهادات خود با رعایت شرایط مندرج در آیین‌نامه‌های مزبور اقدام نمایند.

پیشنهادات باید به صورت مکتوب به آدرس تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی، خیابان دانشور شرقی، پلاک 23، شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و یا ایمیل این سازمان به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال شوند.

مدیریت صنعت این شرکت با شماره تماس 88604760 داخلی 1202 به منظور هماهنگی‌های مربوطه و پاسخ به سوالات مرتبط تعیین گردیده است.  

 

“همچنین به استحضار می رساند با پیگیری های انجام شده توسط مراجع ذیربط، متن پیشنهادی اصلاحیه مکانیزم بازار با لحاظ نگرانی های عمده متقاضیان بالقوه (عدم در نظر گرفتن امتیاز برای طرح های صرفه جویی در اوقات اوج مصرف نسبت به اوقات غیر اوج و عدم تضمین شرکت های عرضه کننده حامل های انرژی به تحویل حامل انرژی در ازای گواهی صرفه جویی انرژی) تدوین شده و در انتظار تصویب توسط شورای عالی انرژی کشور می باشد. لازم به ذکر است که در متن اصلاحیه پیشنهادی بالاترین مقام شرکت های عرضه کننده حامل انرژی ملزم به ارائه تضمین مورد قبول سازمان بورس و اوراق بهادار جهت ارائه حامل انرژی به دارندگان گواهی صرفه جویی انرژی یا پرداخت خسارت متناسب با نوع گواهی در صورت عدم امکان تحویل شده است."

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829