ارزیابی شرکت های واجد شرایط متقاضی جایزه مدیریت انرژی صنعت نفت با همکاری شرکت بهینه سازی

چاپ

دبیر اجرایی جایزه مدیریت انرژی در صنعت نفت از رسیدن جایزه مدیریت انرژی صنعت به مرحله ارزیابی فنی و صحه گذاری مستندات متقاضیان خبر داد و گفت: این ارزیابی توسط کمیته ارزیابی جایزه و با همکاری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت بصورت حضوری در محل شرکت های واجد شرایط انجام خواهد شد.

احمد فضلی دبیر جایزه مدیریت انرژی صنعت نفت و مدیر انرژی شرکت بهینه سا زی مصرف سوخت اظهار داشت: در این مرحله پس از تشکیل جلسه افتتاحیه در محل شرکت ها با حضور مدیر عامل شرکت ها و کمیته مدیریت انرژی نسبت به صحه گذاری مستندات در جلسه پرسش و پاسخ و بازدید حضوری از عملکرد شرکت ها در خصوص اجرای پروژه های مرتبط با مدیریت انرژی ،اطمینان حاصل خواهد شد و در صورت مغایرت امتیازات مربوطه کسر خواهد شد.

وی اظهار داشت: هماهنگی لازم در خصوص تاریخ حضور کمیته ارزیابی جایزه بصورت تلفنی به شرکت های واجد شرایط اعلام خواهد شد و شرکت ها موظف به همکاری لازم خواهند بود.

اطمینان از عملکرد کیفیت مطلوب فنی استقرار مدیریت انرژی مطابق با استاندارد ایزو50001 در این مرحله مورد توجه کمیته ارزیابی جایزه قرار خواهد گرفت و توصیه می شود کمیته مدیریت انرژی شرکت ها با آمادگی کامل در این جلسه حضور یابند.

پس از انجام این مرحله و نهایی سازی امتیازات اخذ شده شرکت ها با توجه به عملکرد مدیریت انرژی شرکت ها توسط کمیته ارزیابی جایزه،شرکت های برتر طی مراسمی معرفی خواهند شد.

پیش بینی می شود مراسم اختتامیه اولین جایزه مدیریت انرژی در صنعت نفت که با همکاری سازمان توسعه صنعتی ملل متحد(یونیدو) انجام شده،حداکثر تا اوایل آبانماه جاری به کار خود پایان دهد.