وسایل الکتریکی کوچک و مؤثر خانگی

این وسایل کمک می کنند که مردم آسانتر زندگی کنند، به آنها در خانه و در مراقبت های روزانه شان کمک می کنند، و هرچند انرژی زیادی مصرف نمی کنند، می توانند حتی کمتر از آن نیز مصرف نمایند. بعضی از ترفندهای آسان را جهت بهینه سازی وسایل تا جایی که امکان دارد، بشناسید.

هرچه یک دستگاه خانگی کوچک گرمای بیشتری تولید کند، انرژی بیشتری مصرف می کند. یاد بگیرید چگونه از آنها استفاده نمایید.

دستگاه های کوچک در خانه

بسیاری از آنها در هر خانه ای یافت می شوند: سرخ کن ها، سشوارها و اتوها نمونه ای از این دستگاه ها می باشند، اما تعداد بسیار بیشتری وجود دارد و هریک از آنها مقدار متفاوتی انرژی مصرف می کنند. تمایل دارید بیشتر بدانید؟

این دستگاه ها می توانند به دو نوع مختلف تقسیم شوند: دسته ای که عملکرد مکانیکی دارند، مانند مخلوط کن، و دسته ای که گرما تولید می کنند، مانند توستر. دستگاه هایی که در دسته دوم هستند، انرژی بیشتری مصرف می کنند، زیرا به قدرت بیشتری نیاز دارند.

مشاوره هوشمند

اولین کاری که باید انجام داد، به حداکثر رساندن کلیه امکانات لوازم خانگی می باشد. برای مثال، اگر در صبح نان توست می کنید و توستر دارای دو جای نان است، همیشه دو تکه نان در آن قرار دهید. به این ترتیب، شما از مصرف مضاعف بعلت استفاده مکرر از این دستگاه، اجتناب می کنید.

یکبار کار را ایجاد کنید و سپس کل آنرا یکبار انجام دهید. یک مثال خوب این است که هر روز لباس ها را اتو نکشید. بگذارید لباس ها جمع شود و سپس همه آنها را یکبار اتو بکشید. سپس دیگر نیازی نیست هربار صبر کنید تا اتو داغ شود.

از ماکروویو استفاده کنید! استفاده از آن در منازل اسپانیا بطور قابل توجهی در سال های اخیر افزایش یافته است. و اگر یک ماکروویو بجای یک فر معمولی مورد استفاده قرار گیرد، می­تواند بیش از 70% در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

در آخر، فراموش نکنید که زمانی که از لوازم خانگی استفاده ای نمی کنید، آنها را خاموش کنید. حتی می توانید قبل از پایان استفاده از آنها، از برق بکشیدشان تا گرمای باقیمانده به بهترین شکل، کار را به اتمام برساند. برای مثال، زمانی که موی خود را صاف می کنید یا لباس ها را اتو می کشید، می توانید در لحظه آخر آنرا خاموش کنید.

آیا می دانستید...؟ لوازم الکتریکی کوچک 7% انرژی مورد استفاده در خانه را مصرف می کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829