غول‌های فناوری حمایت کنندگان انرژی پاک

 

اپل، گوگل، آمازون و مایکروسافت حمایت مشترک خود را از طرح انرژی پاک سازمان محیط زیست در ۲۹ ایالت اعلام کردند.

هرچند برنامه‌های دولت آمریکا و مخصوصا سازمان حفاظت از محیط زیست این کشور برای کاهش انتشار دی اکسیدکربن همچنان در دادگاه معلق است، اما از طرفی شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری و اطلاعات مستقلا همکاری خود را در این عمل اعلام کرده‌اند.

شرکت‌های اپل، گوگل، آمازون و مایکروسافت، حمایت مشترک خود را از طرح انرژی پاک سازمان محیط زیست در ۲۹ ایالت اعلام کردند. استدلال آنها در این است که توجه به محیط زیست و استفاده از انرژی پاک واقعی و ضروریست، بلکه احساس خوبی به مدیران و کارکنان این کسب‌ و کارها می‌دهد.
آنها البته افزوده‌اند که درست است که با انرژی پاک موافقت کرده‌اند، اما این به معنای آن نیست که بصورت کامل زیر سلطه این برنامه دولتی بروند و تمامی شرایط آن را بپذیرند.

این شرکت‌ها اعلام کردند: «ما می‌توانیم هم امکانات مورد نیازمان را خودمان بسازیم و هم از ارائه دهندگان سازگار با محیط زیست خریداری کنیم.»
از آنجا که این کمپانی‌ها برای تغییر انرژی بدون تولید گازهای گلخانه‌ای انگیزه و پول کافی دارند، حمایت از این تصمیم برایشان بسیار آسان است.

به گزارش ایتنا به نقل از سایت انگجت، گفتنی است وفاداری کامل به این تصمیم در برخی ایالات آمریکا چندان راحت نیست، به عنوان مثال در ایالاتی مانند ویرجینیای غربی که در آن زغال‌سنگ و سایر منابع انرژی آلوده‌کننده محیط زیست بوفور استفاده می‌شوند، این تصمیم یک چالش جدی خواهد بود.

با این حال تصمیم و اقدام شرکت‌های بزرگ فناوری در این زمینه، یک اقدام جدی و سرمشق در زمینه انرژی پاک و محیط زیست شمرده می‌شود.

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829