اخبار

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با کارگران:هرقدر خودمان اراده کنیم نفت را صادر می کنیم

به مناسبت هفته‌ی کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

* درباره‌ی این حرکت اخیر آمریکا [برای تحریم فروش نفت ایران]؛
اولاً تلاش اینها به جایی نمیرسد. ما آن‌قدری که نیاز داریم و خودمان اراده میکنیم، میتوانیم نفت خود را صادر کنیم. آنها به خیال خودشان راه را مسدود کرده‌اند اما ملت فعال و مسئولین بیدار اگر دامن همت به کمر بزنند بسیاری از بن‌بست‌ها را باز خواهند کرد.
ثانیاً بدانند این دشمنی بی‌جواب نخواهد ماند و پاسخ این دشمنی را خواهند گرفت. ملت ایران ملتی نیست که در مقابل دشمنی آنها ساکت بنشیند.
ثالثاً هرچه ما کمتر وابسته به این شکل از فروش نفت باشیم، قدر میدانیم و این برای ما بهتر است.

* دشمن علیه ملت و انقلاب عظیم و جمهوری اسلامیِ ما، که فریاد عدالت را در جهان سر داده و ملتها را متوجه خود ساخته، بارها اقدام کرده و ناکام شده؛ حالا هم پرداخته به مسائل گوناگون اقتصادی و میگویند میخواهیم ملت ایران را به زانو دربیاوریم. اما بدانند ملت ایران در مقابل آنها به زانو درنخواهد آمد.

* دشمن از اول انقلاب بر روی همه‌ی نقاطی که میتوانسته جامعه را به هرج و مرج بکشد تکیه کرده؛ از جمله و بیشتر از همه روی مسئله‌ی کار و کارگر. در همه‌ی این موارد، کارگران توی دهن دشمن زده‌اند و دشمن را مأیوس کرده‌اند؛ ۴۰سال است که این‌جور است. جامعه‌ی کارگری جزو وفادارترین جوامع به انقلاب بوده‌اند.
مسئولین کشور و سیاست‌سازان و مجریان سیاست‌ها مراقبت کنند و این را قدر بدانند. مخاطب این مطالب، همه‌ی مسئولین کشورند نه فقط وزارت کار.
کسانی هستند که دنبال سوءاستفاده‌ی خودشان هستند؛ کارخانه‌ی سرِپا را از دولت میخرند و از بین میبرند و ماشین‌های کارخانه را میفروشند و در زمین آن برج میسازند. باید جلوی اینها را همه‌ی قوه‌ها بگیرند و با آن مبارزه کنند.

 

لینک خبر.......

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829