اخبار

کلیات بودجه سال ۹۸ مرتبط با بخش انرژی تصویب شد

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور در بخش انرژی، در این کمیسیون خبر داد.

حسین امیری خامکانی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به نشست عصر دیروز (یکشنبه، ۱۶ دی‌ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در این نشست کلیات، بندها و تبصره‌های مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور در کمیسیون انرژی تصویب شد.

وی افزود: در این جلسه مقر شد هیئتی متشکل از اعضای منتخب از کمیسیون انرژی در کمیسیون تلفیق و رؤسای کمیته‌های کمیسیون انرژی، پیشنهادهای خود را بررسی و آنها را اولویت‌بندی کنند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جزییات لایحه بودجه و پیشنهادهای نمایندگان در حوزه انرژی تا پایان هفته بررسی، اصلاح و تغییر داده می‌شود، تصریح کرد: پس از تصویب این بخش‌ها نظر نهایی نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده به کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ ارجاع می‌شود.

نحوه محاسبه درآمدهای نفتی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بررسی شد

شهباز حسن‌پور بیگلری، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز به نشست عصر دیروز کمیسیون متبوع خود اشاره کرد و گفت: در این نشست موضوع درآمدهای نفتی و ارزی با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور بررسی شد.

وی ادامه داد: اعداد و ارقام پیش‌بینی درآمدهای نفتی برای سال آینده به نحوی است که باید محرمانه بماند و نمی‌توان جزییات بیشتری از آن ارائه کرد، اما تصمیم‌های اتخاذ شده برای درآمدهای نفتی و ارزی از اهمیت ویژه و مهمی برای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و کمیسیون تلفیق بودجه مجلس برخوردار است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829