امروز:
پنجشنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی: مدیریت مصرف سوخت از الزام‌های امروز کشور است

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان این‌که مدیریت مصرف سوخت به‌ویژه بنزین از الزام‌های امروز کشور است، گفت: یکی از راه‌های مدیریت مصرف بنزین استفاده از کارت سوخت است.


حسین امیری خامکانی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان این‌که یکی از راهکارهای مدیریت مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق فرآورده‌ها استفاده از کارت هوشمند سوخت است، گفت: دولت پس از مصوبه مجلس شورای اسلامی در حال طراحی سازوکاری جدید در بخش سخت‌افزاری است تا بتواند کارت‌ها را به صورت هوشمند طراحی کند.

وی به پایین بودن قیمت بنزین در ایران در مقایسه با دیگر کشورها اشاره کرد و افزود: مصرف ایران در بخش انرژی و فرآورده‌های نفتی همانند بنزین، گاز و برق نسبت به استاندارد جهانی بسیار بیشتر است و این برای کشوری که با برخی مشکلات اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کند مناسب نیست، بنابراین باید تدابیری اندیشید تا مصرف بنزین و دیگر فرآورده‌ها مدیریت شود.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس یکی از راه‌های مدیریت مصرف بنزین را استفاده از کارت سوخت می‌داند. در شرایط کنونی که اختلاف قیمت سوخت بین ایران و کشورهای همسایه زیاد شده، انگیزه برای قاچاق افزایش یافته است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829